mojja83
Guest
Hur hade du själv reagerat om situationen var omvänd och vad hade fått dig att lita på och förlåta din partner?
Börja där är ett gott råd.
Börja där är ett gott råd.
Smörj henne med lite beröm istället. Säg att du är stolt över henne för att hon hittade meddelandena och att du trott att hon var för dum för att hitta SMS i en smartphone.
Och så fort hon börjar vinna diskussionen så rullar han en boll över golvet så tappar hon tråden. :åhenbollSen kan han prova med sitt, ligg och rulla runt och ge henne leversnittar som beröm.......
blir många bollar att rulla...
Vänta nu....tja,hon hade köpt string efter gastrik by pass,jag sa lite väl ovalda ord om vad jag ville göra med stringtrosan bla,hon vet att jag skojar,jag vet att jag skojar,för det kommer aldrig att hända,men jag skrev de orden bla,och lite till,minna läste det,både dumt och jävligt onödigt av mig,sen kan jag liksom inte förklara på ett bra sätt så hon tror mig heller
men jag får skylla mig själv,men ångrar mig det grövsta.
hur ska jag förklara att det var ett internt skämt? det går liksom inte,och ju mer jag försöker så dessto värre blir det.
vill inte men antar att jag blir singel snart,kan tillägga att exet som jag visserligen tycker om på ett sätt,hon och jag kommer aldrig bli mer än x,för det funkar inte och kommer aldrig göra.
men älskar hennes tre barn som jag vill hålla kontakten med och det är väl heller inte så poppis hemma,exet och barn o allt vi har bott i hop
Vänta nu....
Menar du att du var tillsammans med en tjej som inte använde stringtrosor?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|