Gjort bort mig,sms exet

mojja83

Guest
Hur hade du själv reagerat om situationen var omvänd och vad hade fått dig att lita på och förlåta din partner?

Börja där är ett gott råd.

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Håller med money här, 4 dagars smsande, fan tänker du med!!! Du borde känt innan din tjej kom på dig att detta är inte okej sak samma och det är internt skämt eller inte....

Min rekomendation är att ta bort ALL kontakt med exet, om du nu vill säga vill ha kvar din nuvarande tjej. Att ha kontakt med sina ex som är vänskaplig nivå är ju en sak men när du själv säger att hon vill ha dig tillbaka så bryter man ju kontakten direkt, finns ingen anledning att du ska ha kontakt med henne då ju.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag känner mest att om din blivande sambo surar ihop så totalt för några SMS, så vill du kanske inte bo med henne ändå. Skit i alltihop och vänta och se. Panikreaktioner med överdrivna ursäktsgester sätter dig bara i ett sämre läge.
Förklara sanningsenligt hur det ligger till och be om ursäkt. Räcker inte det kan hon dra åt helvete.

tkdrille

Guest
Ett ex till mig gjorde som dig. Dessutom
Skicka hennes killkompis mitt i natten. Underklädesbild också. Jag konfrontera henne då jag råka se den. Hon försökte skylla ifrån. Jag bad henne packa alla sina saker sen körde jag hem henne. De är inte ok överhuvudtaget. Tro fan inte tjejen kan lita på dig om du dessutom hållt tyst om det.

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Jag borde skriva ngt i stil med: det kommer lösa sig blablabla.

Men det jag verkligen menar är: Hahahahahahaha! Fyyyy faaaan va korkat av dig:D

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Finns nog inget tröstande att skriva i det här läget. Ett sviket förtroende reparerar man inte enkelt. Det är helt upp till henne om hon accepterar dina ursäkter och förklaringar. Det enda du kan göra är att vara rak och ärlig och verkligen mena det av hela ditt hjärta. Skulle du mot förmodan lyckas få en andra chans lär du ha en enorm ökenvandring att gå för att bygga upp förtroendet på nytt och det är långt ifrån säkert att alla spår av sveket kommer att suddas ut. Frågan är då hur mycket er framtida relation är värd. Risken finns ju att hon kommer att gå runt och vara misstänksam och leva i en ständig oro att du sviker henne igen. Kanske med all rätt, för jag tycker inte det är ok att ha den typen av kontakt med sitt ex. Det är helt enkelt oförsvarbart. Att det bara är er normala jargong ni hade när ni var tillsammans lär nog inte gå hem som förklaring. Det är hur din nuvarande flickvän uppfattar situationen som räknas. Om ni nu har känt varandra i 20 år skulle jag vara jäkligt rädd om den relationen. Men det är lite sent påtänkt.

För vad det är värt hoppas jag att det löser sig och att du är värd en andra chans och verkligen tar vara på den och aldrig mer sviker hennes förtroende.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Du, det är BEND OVER som gäller. Låt henne vara sur. Kryp, böna, be och köp en present. Då kanske du har en chans. Kanske accepterar hon dina ursäkter till slut, men det kommer ta ett tag.

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Smörj henne med lite beröm istället. Säg att du är stolt över henne för att hon hittade meddelandena och att du trott att hon var för dum för att hitta SMS i en smartphone.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Smörj henne med lite beröm istället. Säg att du är stolt över henne för att hon hittade meddelandena och att du trott att hon var för dum för att hitta SMS i en smartphone.

Sen kan han prova med sitt, ligg och rulla runt och ge henne leversnittar som beröm.......:rolleyes:

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Inställningar -> Telefon -> SIM-PIN -> ON

:tummenupp

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Nu har jag inte läst hela tråden men... Skyll dig själv din dumma jävel!
Ps. Jag har vart lika dum.

Last edited:

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Tycker det är helt ok att skicka dyliga meddelanden, det är ju dumt att stänga en dörr om det skiter sig med det nya förhållandet.

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
tja,hon hade köpt string efter gastrik by pass,jag sa lite väl ovalda ord om vad jag ville göra med stringtrosan bla,hon vet att jag skojar,jag vet att jag skojar,för det kommer aldrig att hända,men jag skrev de orden bla,och lite till,minna läste det,både dumt och jävligt onödigt av mig,sen kan jag liksom inte förklara på ett bra sätt så hon tror mig heller
men jag får skylla mig själv,men ångrar mig det grövsta.
hur ska jag förklara att det var ett internt skämt? det går liksom inte,och ju mer jag försöker så dessto värre blir det.
vill inte men antar att jag blir singel snart,kan tillägga att exet som jag visserligen tycker om på ett sätt,hon och jag kommer aldrig bli mer än x,för det funkar inte och kommer aldrig göra.
men älskar hennes tre barn som jag vill hålla kontakten med och det är väl heller inte så poppis hemma,exet och barn o allt vi har bott i hop
Vänta nu....:va
Menar du att du var tillsammans med en tjej som inte använde stringtrosor? :glömdet

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
Man behandlar andra som man själv vill bli behandlad och det verkar inte gå fram alltför ofta uppenbarligen. Du kanske har lärt dig någon av den här händelsen min son. :4skrika

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC