Tja... köpa något funkar ju inte, fjäska o be vet jag inte heller om det funkar särskilt bra, inte på mig ialla fall. Om man blir arg eller irriterat slänger ur sig något om "det är olagligt att läsa andras sms... vad gjorde du så för?" jaha... ja då hade jag gått direkt också för den delen. Klarar man inte av att visa ärligt vad man håller på med så ja då gör man troligen något också - eller så har personen inte tillit till mig... se där ja, det mesta slutar för min del att gå en annan väg.
Däremot brukar jag klara av att förlåta rätt mycket om jag märker att personen är ärlig och öppen med sina känslor och ärligt ber om ursäkt och kan förklara sig på ett bra sätt och säga att det inte kommer hända igen. Tyvärr tenderar ju killar strula till det som faan för sig o försöka göra nån "köpa dyr present/ljuga/bli arg/vända frågan" osv och då är det ju tvärkört. Varför gör ni så kan jag ju undra men det är väl en annan tråd.
Men om ni nu känner varandra sedan länge så har ni säkert en djup relation och har förtroende förhoppningsvis... nya relationer är ju svårare, jag hade dumpat min kille (tur han läser här då så han vet spelreglerna
) direkt om han höll på och skicka anspelningar till någon annan, oavsett om det är ett gammalt ex eller inte. Nån jävla måtta får det vara på vad man tar för skit helt enkelt!
Att snoka i någons telefon... vem orkar hålla på med sånt? Om någon håller på med massa flörtande med någon annan så lär ju det krypa fram förr eller senare på något vis. Män brukar dock vara jävligt bra på att hålla på med sån där skit har jag märkt... till slut litar man inte på det manliga släktet alls för en drös idioter gått före o spritt sin "jag kan göra vad jag vill o behöver inte vara trogen" attityd.