Gjort bort mig,sms exet

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag dejtade en tjej för några somrar sen som lånade min gamla mobil. Självklart hade jag glömt att rensa den från gamla bilder och hon rotade igenom och hittade en sådan bild. Bilden var fem år gammal och jag hade inte ens tagit den själv. Det blev inget förhållande med tjejen som lånade mobilen :gnissla

Hade du en 5 år gammal telefon?

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
2 - 0 till ditt ex. Första ronden vann hon när hon fick dig att hänga på sms-andet. Andra ronden vann hon också efftersom det strular mellan dig och Minna. Gör ni slut så kan exet smasha in matchbollen, och komma och 'trösta' dig.

Det är dags att välja. Vill du behålla Minna behöver du fimpa exet TOTALT. Räkna med att exet kommer att försöka lura dig igen. Bara att hoppas att Minna inser att du gick i exets fälla. Hoppas att ni gör vad NI vill, och inte låter er styras av vad ditt ex vill. Vill Minna ha dig, så borde hon inte ge w.o. och låta ditt ex få som hon vill.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Hade du en 5 år gammal telefon?

Den är äldre än fem år :hihi

nokia-6600.jpg

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
2 - 0 till ditt ex. Första ronden vann hon när hon fick dig att hänga på sms-andet. Andra ronden vann hon också efftersom det strular mellan dig och Minna. Gör ni slut så kan exet smasha in matchbollen, och komma och 'trösta' dig.

Det är dags att välja. Vill du behålla Minna behöver du fimpa exet TOTALT. Räkna med att exet kommer att försöka lura dig igen. Bara att hoppas att Minna inser att du gick i exets fälla. Hoppas att ni gör vad NI vill, och inte låter er styras av vad ditt ex vill. Vill Minna ha dig, så borde hon inte ge w.o. och låta ditt ex få som hon vill.

Kan vara ett tydligt exempel på psykologisk krig från exet - hon har ett bottenliggande kontrollbehov som hon vill leva upp (kan även ibland vara omedvetet) - i ditt fall kan du bekämpa det genast genom att bryta - en dumpad hona är en dumpad:D

Sådant här kan även ses i kompisrelationer - har en fiskekollega som hela tiden kämpar,försöker få sin vilja igenom,han misslyckas hela tiden och kämpar vidare och jag bara leker med han - han förstår inte ens det:huvet.

Jag är bättre i allt men han kämpar och det enda han kan komma med hela tiden är "Nu måste jag åka hem" - trots försöker han kopiera mig i allt - han vill vara jag men kommer aldrig vara eller så är han bög och kär i mig - stackare:crash

Reagera alltid för folk med kontrollbehov, analysera - besluta sedan om du kan avara lite tid för lek och driva med personen eller droppa det - många brudar velar runt och vet inte vart dom skall - råkar du ut för en sån dumpa.

Sänt här är vanligare än man tror i brudrelationer - ta kontroll och bli iskall:hihi - folk med detta kontrollbehov och som tror dom är hövding över nån blir helt galna till slut:rofl

Haft mycket kul med psykopater med kontrollbehov:tummenupp

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
Hur har det gått?
det går bra,hon har väl inte varit så glad på mig ett par dagar med all rätt,men det blir nog så att hon och barnen flyttar in.
Blir mer och mer av hennes och barnens prylar hemma,nu är frågan bara vad vi ska göra av allt?
Brukar normalt inte sms exet och det var en engångsförteelse,men kommer defenitivt att tänka mig mer för framgent.
Även om det var på skämt så är det jävligt onödigt,speciellt när man sårar folk.
Men kommer nog få frågan om hon sms at mer ett tag till misstänker jag.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
det går bra,hon har väl inte varit så glad på mig ett par dagar med all rätt,men det blir nog så att hon och barnen flyttar in.
Blir mer och mer av hennes och barnens prylar hemma,nu är frågan bara vad vi ska göra av allt?
Brukar normalt inte sms exet och det var en engångsförteelse,men kommer defenitivt att tänka mig mer för framgent.
Även om det var på skämt så är det jävligt onödigt,speciellt när man sårar folk.
Men kommer nog få frågan om hon sms at mer ett tag till misstänker jag.
Ta bort exet ur telefonen och svartlista henne så hon inte kan skicka till dig. Även om det inte är ditt fel att hon smsar dig lär det bli ditt fel ändå. KLANTRÖV!!

Skönt att det redde ut sig. :tummenupp

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Lätt att säga, men i dina kläder hade jag brutit kontakten med ditt ex. Det kommer antagligen att lösa sig självt tillslut ändå så varför skjuta upp det? Det är väldigt få relationer som går från att ha varit ett par till att bara vara vänner. I så fall är det betydligt vanligare att vänner blir par, men när det tar slut så tar även vänskapen slut. Det finns alltid någon av parterna som har känslor kvar nämligen för den andre.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82

Har hon eget jobb? :gnissla

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
Ta bort exet ur telefonen och svartlista henne så hon inte kan skicka till dig. Även om det inte är ditt fel att hon smsar dig lär det bli ditt fel ändå. KLANTRÖV!!

Skönt att det redde ut sig. :tummenupp

jo sant,kan man ju kanske göra iof

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
Vad hade hon att säga när du sa att du ville ha en jävligt bra förklaring på vad hon gjorde i din tfn??

sms listan var framme och när hon tog upp mobilen så tändes skärmen,det var inte så att hon aktivt rotade i telefonen,säger hon åtminstone men jag tror henne,och min telefon ska ju tåla en sådan granskning om det nu blir aktuellt att hon kollar den igen.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
sms listan var framme och när hon tog upp mobilen så tändes skärmen,det var inte så att hon aktivt rotade i telefonen,säger hon åtminstone men jag tror henne,och min telefon ska ju tåla en sådan granskning om det nu blir aktuellt att hon kollar den igen.

Å andra sidan är det olagligt att läsa andras korrespondens, oavsett om det är snigelpost eller elektroniskt. :)
Själv har jag råkat ut för en flickvän som brukade snoka hela tiden i min telefon, vilket resluterade i att jag brukade sätta upp fejksaker i telefonen bara för att vrida runt henne ett par extra varv. Det förhållandet dog pestdöden pga brist på tillit.
Hamna inte där.

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Tja... köpa något funkar ju inte, fjäska o be vet jag inte heller om det funkar särskilt bra, inte på mig ialla fall. Om man blir arg eller irriterat slänger ur sig något om "det är olagligt att läsa andras sms... vad gjorde du så för?" jaha... ja då hade jag gått direkt också för den delen. Klarar man inte av att visa ärligt vad man håller på med så ja då gör man troligen något också - eller så har personen inte tillit till mig... se där ja, det mesta slutar för min del att gå en annan väg.

Däremot brukar jag klara av att förlåta rätt mycket om jag märker att personen är ärlig och öppen med sina känslor och ärligt ber om ursäkt och kan förklara sig på ett bra sätt och säga att det inte kommer hända igen. Tyvärr tenderar ju killar strula till det som faan för sig o försöka göra nån "köpa dyr present/ljuga/bli arg/vända frågan" osv och då är det ju tvärkört. Varför gör ni så kan jag ju undra men det är väl en annan tråd.

Men om ni nu känner varandra sedan länge så har ni säkert en djup relation och har förtroende förhoppningsvis... nya relationer är ju svårare, jag hade dumpat min kille (tur han läser här då så han vet spelreglerna :fakta) direkt om han höll på och skicka anspelningar till någon annan, oavsett om det är ett gammalt ex eller inte. Nån jävla måtta får det vara på vad man tar för skit helt enkelt!

Att snoka i någons telefon... vem orkar hålla på med sånt? Om någon håller på med massa flörtande med någon annan så lär ju det krypa fram förr eller senare på något vis. Män brukar dock vara jävligt bra på att hålla på med sån där skit har jag märkt... till slut litar man inte på det manliga släktet alls för en drös idioter gått före o spritt sin "jag kan göra vad jag vill o behöver inte vara trogen" attityd.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Tja... köpa något funkar ju inte, fjäska o be vet jag inte heller om det funkar särskilt bra, inte på mig ialla fall. Om man blir arg eller irriterat slänger ur sig något om "det är olagligt att läsa andras sms... vad gjorde du så för?" jaha... ja då hade jag gått direkt också för den delen. Klarar man inte av att visa ärligt vad man håller på med så ja då gör man troligen något också - eller så har personen inte tillit till mig... se där ja, det mesta slutar för min del att gå en annan väg.

Däremot brukar jag klara av att förlåta rätt mycket om jag märker att personen är ärlig och öppen med sina känslor och ärligt ber om ursäkt och kan förklara sig på ett bra sätt och säga att det inte kommer hända igen. Tyvärr tenderar ju killar strula till det som faan för sig o försöka göra nån "köpa dyr present/ljuga/bli arg/vända frågan" osv och då är det ju tvärkört. Varför gör ni så kan jag ju undra men det är väl en annan tråd.

Men om ni nu känner varandra sedan länge så har ni säkert en djup relation och har förtroende förhoppningsvis... nya relationer är ju svårare, jag hade dumpat min kille (tur han läser här då så han vet spelreglerna :fakta) direkt om han höll på och skicka anspelningar till någon annan, oavsett om det är ett gammalt ex eller inte. Nån jävla måtta får det vara på vad man tar för skit helt enkelt!

Att snoka i någons telefon... vem orkar hålla på med sånt? Om någon håller på med massa flörtande med någon annan så lär ju det krypa fram förr eller senare på något vis. Män brukar dock vara jävligt bra på att hålla på med sån där skit har jag märkt... till slut litar man inte på det manliga släktet alls för en drös idioter gått före o spritt sin "jag kan göra vad jag vill o behöver inte vara trogen" attityd.

Jaoh, det är ju jävligt dumt att komma med försvaret att det var olagligt. Att den ena parten brutit mot en överenskommelse blir ju inte direkt bättre av att den andra brutit mot en lag. Jag är väl mer av övertygelsen att om man inte litar tillräckligt på sin partner för att låta bli att snoka i dennes telefon eller mail eller vad det nu vara må, så är förhållandet dödsdömt redan där.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC