Hur det gick med förhållandet? Jag behöll killen. Han var alldeles för bra för att kasta bort, bara för att han var lite naiv och uppriktigt inte förstod att hans ex var ute efter honom. Min vinst, hennes förlust. Fast åas så hade hon redan förlorat långt tidigare.
sms listan var framme och när hon tog upp mobilen så tändes skärmen,det var inte så att hon aktivt rotade i telefonen,säger hon åtminstone men jag tror henne,och min telefon ska ju tåla en sådan granskning om det nu blir aktuellt att hon kollar den igen.
Den är äldre än fem år
Äh, ex är inte ute efter att få snubben tillbaka. Vill bara sabba den nya relationen, det får dem att må bra.
Äh, ex är inte ute efter att få snubben tillbaka. Vill bara sabba den nya relationen, det får dem att må bra.
Det är väl anledningen att sådana brudar blir "ex." om dom är sådana jävla psykon.
2 - 0 till ditt ex. Första ronden vann hon när hon fick dig att hänga på sms-andet. Andra ronden vann hon också efftersom det strular mellan dig och Minna. Gör ni slut så kan exet smasha in matchbollen, och komma och 'trösta' dig.
Det är dags att välja. Vill du behålla Minna behöver du fimpa exet TOTALT. Räkna med att exet kommer att försöka lura dig igen. Bara att hoppas att Minna inser att du gick i exets fälla. Hoppas att ni gör vad NI vill, och inte låter er styras av vad ditt ex vill. Vill Minna ha dig, så borde hon inte ge w.o. och låta ditt ex få som hon vill.
Det är knepigt, vettu. Alla kvinnor är psykon, med manliga mått mätt. Det ingår liksom i definitionen av kvinnan. Ändå kan vi inte annat än älska er.
Eh, det är ju inte exet som gjort fel här....
Visst, det är inte snyggt att...
Underskatta inte hur kvinnor manipulerar män. Har en del medsystrar som jag inte har så mycket till övers för.
"Kvinnans list övergår mannens förstånd" - gammalt djungelordspråk?
Underskatta inte hur kvinnor manipulerar män. Har en del medsystrar som jag inte har så mycket till övers för.
"Kvinnans list övergår mannens förstånd" - gammalt djungelordspråk?
men att någon är manipulativ ursäktar ju inte andra människors beteende. Upp till motparten till den eventuellt manipulativa att bestämma var gränsen går, eller hur?
Men är det inte det som är vitsen.!? Med att manipulera. Att motparten inte ska veta om nåt.
Jag menar att man (eller de flesta iaf) i vissa situationer, väljer att bli manipulerad. Man vet att man passerar gränsen för vad som är ok, men fortsätter ändå, för att någon annan pushar. Dvs, man hade också kunnat välja att säga stopp, men gör det inte, av olika anledningar. Det valet kan man alltid göra, oavsett hur manipulativ någon annan är.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|