Annars finns det en camping inte långt från banan.
http://www.kappelshamn.se/kik/camping/
http://www.kappelshamn.se/kik/camping/
Det brukar inte va nåt problem med att bo på banan dock kan det va så att det inte finns några sanitära möjligheter efter stängning.
Jag kommer nog att bo kvar och då brukar det lösa sig ska du se
De kan det aldrig bli för många av
En liten fråga bara...
Vad e det för försäkring man ska ha för att få kör i medel gruppen ??
Jag kör med en gammal r6 som är avställd... SÅ då måste jag köra i den snabba gruppen... Känns då som man kommer bara att bromsa upp dom andra...
De låter joj bra.. Då får jag anmäla mig med..
Kanske e dum fråga men vad innebär det med licens ? Är det som en extra försäkring?
De låter joj bra.. Då får jag anmäla mig med..
Kanske e dum fråga men vad innebär det med licens ? Är det som en extra försäkring?
En liten fråga bara...
Vad e det för försäkring man ska ha för att få kör i medel gruppen ??
Tack de var såna svar jag vill ha ... Inte att jag e kass i huvudet...
Kör o klotar endast om jag får leka med patrik!
Ja jag e fet nu!
O jag har inga pengar!
Om mina släktingars barn har efedrin före eller efter kraschen
Nej en fjolla ifrån tokholm som den skäggiga men snälla Jag Kommer bli kul som fan!
Släpper det så släpper det då har man gasat för lite nytvättade katter
Samt äta lyckopiller enl guden mattias.
Ses med spons o så!=)
Snäll du!Förtydligad Lindéns inlägg lite så alla förstår vad han menar!
Vi kommer ta han om dig Lindén.
Oroa sig inte....
För övrigt hoppas jag att arrangören inte tillåter nybörjare i licensgruppen? Livsfarligt med de fartskillnaderna det skulle innebära.
Samma problem sen jag körde på bana första gången -04. Svårlöst problem tydligen men det är så det ser ut. Duktiga chafförer har inga problem med att kör om en långsammare hoj, bara se till att "dom" inte gasar satan på rakorna, sen är ju GR lite bredare än tex gelleråsen.
Nu har ju jag inte orkat läsa alla inlägg i tråden så det finns risk att jag upprepar vad någon annan redan har sagt men...
Angående banåkning 2009 (ALL BANÅKNING!!)
Ingen olycka har testats rättsligt i Sverige efter vad jag har hört, med andra ord kan man inte säkert lita på ATT trafikförsäkringen gäller. Den så kallade helförsäkringen gällde ENDAST i samband med SMC under 2008, om det är samma inför -09 bör man kolla upp ordentligt innan man plockar ut sin nya värsting och skrapar knän.
Oavsett vad försäkringsbolagen säger så är det dock alltid klokt att ta en extra olycksfallsförsäkring om man planerar att åka bana. Tänk om du, eller någon annan, orsakar en olycka som får allvarligare följder än att man blir hel på en vecka eller ett par. TÄNK om olyckan ställer till med livslång rehabilitering, förlamning, hjärnskador etc. Då spelar det ingen roll att man "trodde" att försäkringen gällde.
SLUTSATS: Skaffa en bra olycksfallsförsäkring och anmäl sedan till den grupp/hastighet/"försäkring"/ev. licens!? som passar dig och din hoj.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|