Tar för givet att ni kommer ha ambulans på plats?
Det brukar ju annars vara ont om dom på Gotland!
Jag tar tillbaka mitt bud om att bo kvar då jag inte längre har nåt samröre med GRs ägarstab eller dess verksamhet utan nu mer är som vem somhelst som kommer och kör.de tycker jag låter bra
Betalinfo finns i tråden nu
Har åkt med andra arrangörer som har ambulans som regel, därför ja var nyfiken om Yellow har amublans på plats. Skulle personligen inte vilja åka om ja visste att de inte fanns nån ambulans i närheten speciellt inte på kalkön!Ja jag blev lite rädd när jag mötte en Vito rörmokarbuss i Smoth corner en gång, på väg att hämta upp en krashad polare
Allt är ju relativt vad som är i närheten?..........det är ju en MYCKE större risk att vurpa på banan men det är mycke värre att vurpa på vägen.Har åkt med andra arrangörer som har ambulans som regel, därför ja var nyfiken om Yellow har amublans på plats. Skulle personligen inte vilja åka om ja visste att de inte fanns nån ambulans i närheten speciellt inte på kalkön!
Det jag syftade på nu var om den här arrangören inte har nån ambulans på plats och nåt allvarligt händer så finns de ju faktiskt risk att dom 2 ambulanserna på gotland inte kan komma eller att helikoptern som du nämner är ute nånstans.Allt är ju relativt vad som är i närheten?..........det är ju en MYCKE större risk att vurpa på banan men det är mycke värre att vurpa på vägen.
det tar ca 10min för helikoptern och sen 1 tim till carolinska.
Men helt klart är det bättre om den finns på plats.
Satte inte Petter de nya rekordet nu i sommras?Vad e banrekordet och vem har det? Inte för att jag kommer vara i närheten men skulle va kul å veta.
Vad e banrekordet och vem har det? Inte för att jag kommer vara i närheten men skulle va kul å veta.
Nåja, börja försök komma under 1,30 först...
Petter Jansson har väl det för hoj tror jag.
1,27 nånting tror jag. (eller var det lägre ändå? osäker)
Tvåa är "Svensken" och trea vår namnkunnige Swedie!
Nåja, börja försök komma under 1,30 först...
Nja, om jag minns rätt så körde Petter 2st 1.24-tider det passet..
Det var riktigt kul att se det Live från depåmuren.
Jag tar tillbaka mitt bud om att bo kvar då jag inte längre har nåt samröre med GRs ägarstab eller dess verksamhet utan nu mer är som vem somhelst som kommer och kör.
Alltså jag har ingen nyckel och kommer enbart att hjälpa till med som Yellow75vill ha hjälp med.
Tar för givet att ni kommer ha ambulans på plats?
Det brukar ju annars vara ont om dom på Gotland!
Livräddarna kommer att vara på plats som förra året och dom har kontakt med Ambulansen.Så den finns inte på plats men den är i närheten.
Låter bra!
Gällde det samma sak med betalningen som i mailet? Hälften innan 31/1 och resten innan 31/3?
Livräddarna kommer att vara på plats som förra året och dom har kontakt med Ambulansen.Så den finns inte på plats men den är i närheten.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|