Instämmer. Körde inte en meter idag bortsett från sträckan mellan släpvagnen och besiktningen
(Hatar blöt asfalt.)
Men imorrn och på söndag ska det banne mig gasas!
Det blev 3 blöta pass innan jag gav upp, men som sagt imorgon ska det gasas!!!!
Instämmer. Körde inte en meter idag bortsett från sträckan mellan släpvagnen och besiktningen
(Hatar blöt asfalt.)
Men imorrn och på söndag ska det banne mig gasas!
Fan att det regnar...
Jag tar med mig solen till min helg!
Liwa.
Kommer ni stanna kvar på Gotland i veckan?
Vi kommer över på Tisdag om ni vill ha trevligt sällskap nån kväll!
Hur är det med ljudnivån? Ska man hoppa micronet?
Hoppas jag kommer med bara, det beror på Dr.Bike
Nä usch, i dag var det inget roligt väder, ena stunden lite torrspår, nästa sekund fuktigt. Kunde inte bestämma om jag skulle prova regndäcken eller inte så jag tog med familjen till Visby istället. Vart ett pass på eftermiddagen när det var upptorkande och det är lika kul varje gång man kör de första varven på Gotland Ring. Hoppas de kan få till en licens så vi får tävla här i framtiden.
Ut och kör skiten ur regndäcken! Det är skitkul att köra i regn! Har man ett par gamla slitna regndäck så gör det inte så mycket om det är lite torrspår heller!
Vad kör du för tid? Jag måste ju ha ett lagom mål att sikta på nästa helg!
Se bara till att ha grillarna vitglödgade på Torsdag kväll!
Fasen Ozto! Då ses vi! Vilken grupp ska du hasa lagg i?
Nej vi stannar inte kvar i veckan, men däremot gör HW, Zeb, Björn.e, Håkan, Linda, WheelieGirl mfl. det inkvarterade i Kappelshamn stugby.
Vi måste hem och slita med vanliga jobbet
/Nitrous & Liwa1
Vart kommer ni kvartera in er?
oförsäkrad är nog bäst för mig så jag inte riktigt gillar försökringsbolag vid bankörning.
Jag har varit i tyskland och jobbar nu i veckan och kan bara hoppas att alla prylar jag har beställt har kommit hem så allt klaffar...
ett antal fotpinnar, fälgar, handtag, bromsbelägg osv.. Jag har visst råkat handla en jävla massa, lätt när man sitter i ett främmande land o har mest internet att sysselsätta med när man inte jobbar.
Men nu är jag på hemväg, scandic i löddeköpinge, skåne
Great Goi´n då får du tampas med Kamikaze Kid och vår halvfärdiga racer i den gruppen! Men vi ses iaf
Hmm funderar på vart de kan vara, jag och RR_Larsson bodde/ska bo precis i korsningen inne vid viken i kappelshamn där man tar av från stora "huvudvägen". Förra året såg man alla hojar komma åkandes från nån stugby norr om oss tidigt på morgonen, gött ljud att vakna tillUppe i Kappellshamn. På Mavens stugby (900m från den andra stugbyn som jag inte minns vad den heter, men som Actionpics-gänget bor i i år)
Ses där!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |