Gotland Ring 2007 - Actionpics

SwedeAce

There is no spoon
Gick med
21 Dec 2004
Hoj
Meanstreak 1600 - 02
Instämmer. Körde inte en meter idag bortsett från sträckan mellan släpvagnen och besiktningen :huvet
(Hatar blöt asfalt.)
Men imorrn och på söndag ska det banne mig gasas!

Det blev 3 blöta pass innan jag gav upp, men som sagt imorgon ska det gasas!!!!:tummenupp

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Fan att det regnar...
Jag tar med mig solen till min helg! :D

Liwa.
Kommer ni stanna kvar på Gotland i veckan?
Vi kommer över på Tisdag om ni vill ha trevligt sällskap nån kväll! :)

Nej vi stannar inte kvar i veckan, men däremot gör HW, Zeb, Björn.e, Håkan, Linda, WheelieGirl mfl. det inkvarterade i Kappelshamn stugby.

Vi måste hem och slita med vanliga jobbet :näsblod

/Nitrous & Liwa1

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Någon som åker från stockholm till 21 färjan på tors 7/6?
Hur är det med ljudnivån? Ska man hoppa micronet?
Någon som åker bil med släp eller skåpbil ned som har utrymme för ett bakdäck och lite tjaffs?

Hoppas jag kommer med bara, det beror på Dr.Bike

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale

Hur är det med ljudnivån? Ska man hoppa micronet?

Hoppas jag kommer med bara, det beror på Dr.Bike

Det ska inte vara något problem med slipon eller dylikt, se bara till att det inte är "tomt" på packning. Alla moderna slipon eller helsystem med fräsch packning kör utan problem på Gotland Ring än så länge.

/Nitrous

sandstream

Guest
Nä usch, i dag var det inget roligt väder, ena stunden lite torrspår, nästa sekund fuktigt. Kunde inte bestämma om jag skulle prova regndäcken eller inte så jag tog med familjen till Visby istället. Vart ett pass på eftermiddagen när det var upptorkande och det är lika kul varje gång man kör de första varven på Gotland Ring. Hoppas de kan få till en licens så vi får tävla här i framtiden.

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Nä usch, i dag var det inget roligt väder, ena stunden lite torrspår, nästa sekund fuktigt. Kunde inte bestämma om jag skulle prova regndäcken eller inte så jag tog med familjen till Visby istället. Vart ett pass på eftermiddagen när det var upptorkande och det är lika kul varje gång man kör de första varven på Gotland Ring. Hoppas de kan få till en licens så vi får tävla här i framtiden.

Ut och kör skiten ur regndäcken! Det är skitkul att köra i regn! Har man ett par gamla slitna regndäck så gör det inte så mycket om det är lite torrspår heller!

Vad kör du för tid? Jag måste ju ha ett lagom mål att sikta på nästa helg!

Dr.Bike

Guest
Ut och kör skiten ur regndäcken! Det är skitkul att köra i regn! Har man ett par gamla slitna regndäck så gör det inte så mycket om det är lite torrspår heller!

Vad kör du för tid? Jag måste ju ha ett lagom mål att sikta på nästa helg!

Fasen Ozto! Då ses vi! Vilken grupp ska du hasa lagg i?

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Fasen Ozto! Då ses vi! Vilken grupp ska du hasa lagg i?

oförsäkrad är nog bäst för mig så jag inte riktigt gillar försökringsbolag vid bankörning.

Jag har varit i tyskland och jobbar nu i veckan och kan bara hoppas att alla prylar jag har beställt har kommit hem så allt klaffar...

ett antal fotpinnar, fälgar, handtag, bromsbelägg osv.. Jag har visst råkat handla en jävla massa, lätt när man sitter i ett främmande land o har mest internet att sysselsätta med när man inte jobbar.
Men nu är jag på hemväg, scandic i löddeköpinge, skåne

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Nej vi stannar inte kvar i veckan, men däremot gör HW, Zeb, Björn.e, Håkan, Linda, WheelieGirl mfl. det inkvarterade i Kappelshamn stugby.

Vi måste hem och slita med vanliga jobbet :näsblod

/Nitrous & Liwa1

Ahaaaa synd.

Vi bor också i Kappelhamns så vi hittar nog dem om vi får det långtråkigt.
Om inte annat så är det vi som kommer på tisdag i en vit tjackpundarvan!:D

Dr.Bike

Guest
Vart kommer ni kvartera in er?

Uppe i Kappellshamn. På Mavens stugby (900m från den andra stugbyn som jag inte minns vad den heter, men som Actionpics-gänget bor i i år)
Ses där!

oförsäkrad är nog bäst för mig så jag inte riktigt gillar försökringsbolag vid bankörning.

Jag har varit i tyskland och jobbar nu i veckan och kan bara hoppas att alla prylar jag har beställt har kommit hem så allt klaffar...

ett antal fotpinnar, fälgar, handtag, bromsbelägg osv.. Jag har visst råkat handla en jävla massa, lätt när man sitter i ett främmande land o har mest internet att sysselsätta med när man inte jobbar.
Men nu är jag på hemväg, scandic i löddeköpinge, skåne

Great Goi´n då får du tampas med Kamikaze Kid och vår halvfärdiga racer i den gruppen! Men vi ses iaf :tummenupp

Last edited:

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SMR -07
Är det någon som har plats för att frakta en hoj över till gotland??

Jag har fåt lite transportproblem. Om jag inte kan boka om färge biljeten till bil + släp så behöver jag eventuelt någon som kan ta min hoj över eller ta lite grejer åt mig så får jag köra dit hojen?

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Uppe i Kappellshamn. På Mavens stugby (900m från den andra stugbyn som jag inte minns vad den heter, men som Actionpics-gänget bor i i år)
Ses där!
Hmm funderar på vart de kan vara, jag och RR_Larsson bodde/ska bo precis i korsningen inne vid viken i kappelshamn där man tar av från stora "huvudvägen". Förra året såg man alla hojar komma åkandes från nån stugby norr om oss tidigt på morgonen, gött ljud att vakna till:)

Åker med förmiddagsbåten!

Mat_hilda

ABY
Gick med
29 Aug 2005
Hoj
Honda VFR 400r
Kört omkull?

Nån som är där NU som vet om någon har gått omkull ännu? Har inte fått tag på min kära sen igår morse.... :gnissla

/Matilda

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
jo då, det har varit en del avåkningar men ingen allvarlig med allvarliga person skador, mig veteligen.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
En del avåkningar, inklusive mig själv. Inga allvarliga, utan bara små blesyrer.

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Bra väder och härlig åkning idag, blå himmel hela dagen.

Några avåkningar men ingen skrotad hoj och inga personskador. Alla har kunnat fortsätta köra med sin hoj. Ambulanspersonalen var aningen uttråkad, men på ett positivt "uttråknings-sätt".

Imorn ska vädret bli ännu bättre, vindstilla.

/Nitrous & Liwa1

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...