Första helgen ) Pssssshhhhhhtt *Ahhhhhh*
Men ååhhh Att du ska ha sån tur! Jag som hade tänkt att köra ifrån dig,osså bokar du fel helg? Nåja. Jag får läxa upp Sandstream ist
Du tar väl med dig kameran va?
Första helgen ) Pssssshhhhhhtt *Ahhhhhh*
När ska du dit?
Kan du inte mura en bra buss...du e ju så jälla duktig...
Men ååhhh Att du ska ha sån tur! Jag som hade tänkt att köra ifrån dig,osså bokar du fel helg? Nåja. Jag får läxa upp Sandstream ist
Du tar väl med dig kameran va?
Första helgen!
Tar du me kryckorna??
Hmm, klarar den viktgränsen på färjan då!?
Sandstrem skakar av skräck Klart kameran åker med....lite depåbilder kanske man kan prestera iallafall
Hur menar du?...tror du färjan sjunker??
Okej, ska kolla med jobbet om jag får semester hela juli 2009 först
Bara drygt 7 månader kvar nu ... snart är ActionPics större än Maiden när det gäller att sälja slut lång innan eventet
Ses första helgen!
\m/
Förresten. Det blir första ggn jag ska köra på gotland, tänkte bara kolla hur man säkert förvarar hojen över natten? Ha den i släp känns lite sådär. Ska man ställa den utomhus med lås eller kan man ställa den på banområdet? (om nu detta är låst)
Som sagt helt grön här och tar gärna emot tips.
Hojen får du släpa med dig.
Om det inte bor kvar någon på banan som du kan anförtro hojen åt.
Inte för att jag tror att någon kommer dit och snor den om den står där men varför chansa...
Sticker in en liten fråga då jag aldrig kört organiserad åkning på Ringen.
Om man kör på ca 1,40 tider, vilken grupp blir det då?
Förresten. Det blir första ggn jag ska köra på gotland, tänkte bara kolla hur man säkert förvarar hojen över natten? Ha den i släp känns lite sådär. Ska man ställa den utomhus med lås eller kan man ställa den på banområdet? (om nu detta är låst)
Som sagt helt grön här och tar gärna emot tips.
...
Licens/oförsäkrad 1.26 - 1.38
...
Ett set kolfiberkåpor och jag bjuder på både plats i tältet och lunchVad ska jag muta med i år då för o få plats i tältet när el redan finns på plats?
Betyder det att nybörjare/långsamma inte är välkomna i oförsäkrat-gruppen?
Tror inte Hannes tänkte på sig själv i första hand.Edit: Men du har väl kört där för kom jag på.
Mjo jag har kört där men nån 1.38 kommer jag inte under. Detta året blir det nog ingen reggad hoj så då har man ju inget val, jag kan fatta om actionpics inte vill ha långsamma i den gruppen jag har bara inte läst något om det tidigare. Känns bra o veta innan man anmäler sigDet är väl klart de är.
Men det kräver kanske att de håller spår o inte vinglar o far omkring.
Alla har ju varit direkt färska någon gång.
Årets körning var jag grön då jag setat på moppen i garaget då mitt KK var utlånat åt länsstyrelsen.
Gick inte i någon rejs takt i början direkt.
Men det gick ju bra ändå.
Den där banan kommer man om på överallt.
Men visst kan det kännas jobbigt ibland med en 600 när alla liters e snabba rakt fram men inte så jätte kvicka i kurvorna men jag bygger det på orutin att inte ta sig om med en säker omkörning som så är i mitt fall så jag får tuffa efter på rakorna för att sedan ligga i röva i kurvorna.
Dumt att riskera något onödigt som materiella eller kropps skador bara för att man får lite horn i pannan.
Sjukt rolig bana!
Edit: Men du har väl kört där för kom jag på.
Fi fan, då får jag hoppa ut i garaget o börja gjuta redan i eftermiddagEtt set kolfiberkåpor och jag bjuder på både plats i tältet och lunch
Nu är jag avundsjuk.. får la hoppas på att någon ångrar sig eller blir sjuk Finns det ingen svart marknad för "biljetterna"?
Najn für h-vete, Ich wanna habe professio-analen gjüten, nicht unt hastenverken fra eine ameratüren!Fi fan, då får jag hoppa ut i garaget o börja gjuta redan i eftermiddag
Betyder det att nybörjare/långsamma inte är välkomna i oförsäkrat-gruppen?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|