HanneZ
Avställd
Nej nej.
Så är det inte.
....
Ok, då är jag med.
Jag trodde personligen att alla som kör i oförsäkrat hade en olycksfallförsäkring? Om så inte är fallet så tycker jag verkligen att de borde skaffa de.
Nej nej.
Så är det inte.
....
Det återstår väll att se....
det har väll inte direkt gått enligt planerna med banbygget hitils?
Tyckte det snackades mycket redan för två år sedan vad som skulle göras men det är fortfarande inte klart..
Hur skulle det gå till att få en bana som är 8 minuter lång inom grusschaktet?Det ska bli kul när ni kommer till öjn igen, det är ju nästan som en sporthoj.com tradition att ni kommer ibörjan av varje sommar.
2009 kan ni få köra på en 7,4km lång bana också, om nästan precis ett år ska den vara klar. Efter 2012 kan ni få köra på en bana som är mer än 7km längre än Nürburgring
Hur skulle det gå till att få en bana som är 8 minuter lång inom grusschaktet?
Mjo jag har kört där men nån 1.38 kommer jag inte under. Detta året blir det nog ingen reggad hoj så då har man ju inget val, jag kan fatta om actionpics inte vill ha långsamma i den gruppen jag har bara inte läst något om det tidigare. Känns bra o veta innan man anmäler sig
Det ska bli kul när ni kommer till öjn igen, det är ju nästan som en sporthoj.com tradition att ni kommer ibörjan av varje sommar.
2009 kan ni få köra på en 7,4km lång bana också, om nästan precis ett år ska den vara klar. Efter 2012 kan ni få köra på en bana som är mer än 7km längre än Nürburgring
Det återstår väll att se....
det har väll inte direkt gått enligt planerna med banbygget hitils?
Tyckte det snackades mycket redan för två år sedan vad som skulle göras men det är fortfarande inte klart..
men ok.. så jag som inte har alltför mycket rutin i ryggen helst ska skaffa mig en annan försäkring o byta grupp? eller tappade jag bort mig själv nu?
jag har heller inte lust med att agera möte men va ska jag göra som har if? ..
Actionpics kommer naturligtvis som första större arrangör hyra hela banan 7km för Er njutning, förutsatt att den är körklar och färdig 2009.
Med en så lång bana behövs inte två helger för att mätta behovet från er deltagare.
/Nitrous
Har inte kört hoj allt för länge och har aldrig åkt bana.
Är väldigt sugen på att åka ner och testa bana!!! Är det några krav på hur fort/långsamt det får gå i den "lugna" gruppen? Ifall det skulle nu mot all förmodan skulle visa sig att man var som gjord för att köra bana och kan få ihop lite bättre varvtider än de andra i gruppen. Något som kommer vara problem? Har verkligen inte en aning var som skiljer mellan Lugn och Medel-gruppen eftersom de varvtider som står här i tråden inte säger mig ett sk*t.
Lugna gruppen Varierar mellan stödet nere tempo och styrfart på gatan.
Mellan gruppen är det nog mest spridning i...knapp styrfart till rejsigt gat tempo.
Snabb grupp = Bra styrfart på gatan till nästan rejstempo.
Licensgruppen....är ju inte fart indelad men racer ess blandas med Goldwings...
Förstår du dessa termer?
Visst, det finns folk som kör lugnt och stilla i grön grupp men man skall ha klart för sig att standarden rent generellt på de som kommer på bandagar nu är ganska hög, och kör man för allra första gången så kan man nog få sig en överraskning även i grön grupp.
Ja det var lite så jag tänkte oxå. Att det lär ju inte vara några ovana förare som åker på såna här träffar. Och eftersom man är helt färsk i den här världen men vill ju prova allt!!
Då blir det nog att man får boka den "lugna" gruppen så man inte ger sig in på något dumt...
Finns det någon här som har tips på boende? Eller fungerar det bra att tälta i depån kanske?
MVH Niclas
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |