Gotland Ring 2008 - Actionpics.se

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Med 50 hästar till på slangen så kommer jag troligen sänka mina tider 1-2 sekunder till.
 

Oopsjoppe

#28 R600
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Västerås
Hoj
ZX6R -07 banhoj
Ja jag ska ju det... men första helgen så det var ju trist :( kunde kanske ha samåkt eller något, står dock i kö för andra helgen också så det kanske blir nåt av det :)
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
10 dgr har gått från bokningstillfället nu!

Några bokningar har inte betalt in bokningsavgiften vilket innebär att dom platserna kommer att släppas till reservlistan.

Påminnelser kommer att skickas ut i helgen nu. Har du betalt men inte fått bekräftelse så ber vi dig kontakta oss per mail, likaså om du glömt bort att betala men gör det nu så får du gärna meddela oss per mail så undviker du att platsen försvinner till reservlistan.

Har du bokat en plats men väljer att avstå från den så uppskattar vi att du meddelar så att någon annan på reservlistan kan glädjas åt en plats.

/Nitrous & Liwa1
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
10 dgr har gått från bokningstillfället nu!

Några bokningar har inte betalt in bokningsavgiften vilket innebär att dom platserna kommer att släppas till reservlistan.

Påminnelser kommer att skickas ut i helgen nu. Har du betalt men inte fått bekräftelse så ber vi dig kontakta oss per mail, likaså om du glömt bort att betala men gör det nu så får du gärna meddela oss per mail så undviker du att platsen försvinner till reservlistan.

Har du bokat en plats men väljer att avstå från den så uppskattar vi att du meddelar så att någon annan på reservlistan kan glädjas åt en plats.

/Nitrous & Liwa1

Har betalat men inte fått någon bekräftelse :skrämd Tror dock Liwa is on the case..
 

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Mantorp (Racetorp)
Hoj
Panigale
Har betalat men inte fått någon bekräftelse :skrämd Tror dock Liwa is on the case..

Din bekräftelse skickades till dig 2007-10-31 kl 18:46 och till den yahoo adress du uppgav på anmälan. Kolla skräpmailen hos yahoo för den är känslig på avsändaradresser.

Hittar du inte den så skicka oss ett mail med någon annan adress du kanske har så att du inte går miste om någon info.

/Nitrous
 

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Ort
Frösunda
Hoj
ZX10R -09
Last edited:

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Lätt. Annars ska jag äta upp mina gamla kalsingar :yoparty

Din tid ur ute Junior :arsele
Nu är det gubbens tur att visa spår :yoparty

Det här vet jag att du redan ångrar att du skrivit :D

Jag har en liten idé.

När klockan har blivit 16, vi har blivit av med alla långsamma gatåkare och actionpics (läs liwa) inte längre bestämmer över hur snabbt vi får köra, då lägger vi på nya däck och ställer upp på griden för start. Sen kör vi ett så riktigt race som vi kan. Du, jag swede, svensken (om han är med) Bara förare som ligger under typ 1,32 kvalar in. Tror att det kommer att bli minst lika mycket prestige och pirr i magen som på andra tävlingar i SM. Ser jag tillbaka på tiderna från andra banor så har en tävling inneburit att jag sänkt bästa tiden med ca 2 sekunder så jag ser ingen anledning till att vi inte ska kunna köra 1,26 om det är tävling!

:yoparty
 

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Det här vet jag att du redan ångrar att du skrivit :D

Jag har en liten idé.

När klockan har blivit 16, vi har blivit av med alla långsamma gatåkare och actionpics (läs liwa) inte längre bestämmer över hur snabbt vi får köra, då lägger vi på nya däck och ställer upp på griden för start. Sen kör vi ett så riktigt race som vi kan. Du, jag swede, svensken (om han är med) Bara förare som ligger under typ 1,32 kvalar in. Tror att det kommer att bli minst lika mycket prestige och pirr i magen som på andra tävlingar i SM. Ser jag tillbaka på tiderna från andra banor så har en tävling inneburit att jag sänkt bästa tiden med ca 2 sekunder så jag ser ingen anledning till att vi inte ska kunna köra 1,26 om det är tävling!

:yoparty

Jag är på det!, hur många varv ska vi köra då?
 

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Ort
Frösunda
Hoj
ZX10R -09
Det här vet jag att du redan ångrar att du skrivit :D

Jag har en liten idé.

När klockan har blivit 16, vi har blivit av med alla långsamma gatåkare och actionpics (läs liwa) inte längre bestämmer över hur snabbt vi får köra, då lägger vi på nya däck och ställer upp på griden för start. Sen kör vi ett så riktigt race som vi kan. Du, jag swede, svensken (om han är med) Bara förare som ligger under typ 1,32 kvalar in. Tror att det kommer att bli minst lika mycket prestige och pirr i magen som på andra tävlingar i SM. Ser jag tillbaka på tiderna från andra banor så har en tävling inneburit att jag sänkt bästa tiden med ca 2 sekunder så jag ser ingen anledning till att vi inte ska kunna köra 1,26 om det är tävling!

:yoparty

Kallas idé :tummenupp
Fan vad roligt.

Men jag tror det ska inte vara några problem att köra runt på höga 1.26 tider i alla fall.
Vi körde ju 1.28.5 i sommras. Och det var ju första bandagarna för mig.
Och i slutet på sommaren var jag ju mer än 2 sekunder snabbare på alla banor jag körde på. Så 1.6 sekunder på gotland ska inte va så svårt :D
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Tråden dog.
Upp upp upp :)


Vet man vad som händer på slick´s fronten till 2008?
Körde ju Micheli power race medium och Bridgestone BT002Pro förra året....funkade hyggligt. Bara en lowsider med Michelinarna...men det var mitt fel...kalla däck.
Hur funkade Bridgestone slicksen?? någon?? (på gotland då alltså)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Vet man vad som händer på slick´s fronten till 2008?
Körde ju Micheli power race medium och Bridgestone BT002Pro förra året....funkade hyggligt. Bara en lowsider med Michelinarna...men det var mitt fel...kalla däck.
Hur funkade Bridgestone slicksen?? någon?? (på gotland då alltså)
Jag körde Bridgestone-slicks på Gotland och tyckte det funkade bra. Minns inget att klaga på. Det problem jag haft på Gotland föregående år var ju ett ruggigt slitage. Men Bridgestonen visade som vanligt, knappt synligt slitage.
De håller även längre än övriga däck tycker jag. Äh, kommer inte ens på något negativt faktiskt. Kanske framdäcket som Inte är som pirelli som är ett runt däck. Framdäcket på Bridgestone är gjort för hårdare inbromsningar med nerlägg.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top