ZZZzzzzzzz...... ZZzzzzzz
Ännu ett sömnpiller. Tur det spelades pensionärs boule utanför lägenheten. Mer action där. Hoppas motogp 1000 cc blir bättre och att förarna blir ännu grinigare och fjantigare så det blir lite mer Schwantz, rainey, roberts, gardner, lawson dynamik i mästerskapet.
Angående osportsliga italienare så säger jag bara, kliv ur svensk bubblan och välkommna till verkligheten istället.
När ni kommer utanför sveriges gränser så får ni tycka och tänka vad ni vill om folk från andra länder. Ja, man får till och med bua lite när motståndarlaget vinner.
Det är normalt i större delen av världen. Inte vårt beteende. Sverige, världsmästare i passionsbrist och PK ! tragiskt....
Samma känner man i det här forumet. När folk vågar skriva sina innersta känslor för ögonblicket, eller uttrycka sig utan PK filtret på är de Löjliga, patetiska, mobbare etc etc.
Fan, Det känns som om man är tillbaka i rektorsexpeditionen på högstadiet när man läser en del inlägg.
Ska PK filtret vara på här så slipper ni ex-elevrådsmedlemmar iaf mig. helt säkert.
Ha en bra dag. Själv ska jag kolla på WSBK nu. Hoppas på lite spänning . Där örfilar de varandra i depån.