GP Aperol di San Marino e della Riviera di Rimini

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
FZR skrot
hahaha vilken loser du är, white trash mentaliteten du besitter verkar vara en av dina främsta egenskaper.

Vilka mer nedslående egenskaper har du förutom att du är lättkränkt, har en låg självkänsla och en hjärna likt ett rövhål fullt av meningslöst innehåll.
:rofl

Hur tror du att du själv framstår med ett sådant inlägg?
Ni är (minst) lika goda kålsupare som borde bannas en månad eller två.

Last edited:

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Vad GÖÖÖR ZARCO? Är han full i huvet? Varför borrar han inte bara ner huvudet och KÖR?

Nutte

...
Gick med
17 May 2005
Hoj
KTM 450 - 09 geggmoped
Vad GÖÖÖR ZARCO? Är han full i huvet? Varför borrar han inte bara ner huvudet och KÖR?

Hans förklaring fattar jag inte heller, "jag visste att Terol var snabbare på rakan så jag försökte titta bakåt och stänga vägen".. typ, det roligaste var att han försökte vifta bort honom med handen också innan målgång:va:D
Han hade ju haft det om han bara legat kvar bakom sitt kåpglas!

zalmondorro

Ny medlem
Gick med
31 Aug 2010
Hoj
"LIVERPOOL" Honda VFR 800 - 02
Bra kört av Marques Synd bara att inte Ianonne inte kom förbi också
de Angelis måste ju vara nöjd som äntligen kom i mål på hemmabanan

Lodet

Today it´s win or hospital !
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
ST3R
Motogp tipp

1.Lorenzo
2.stoner
3. Pedrosa
(Sedan Krullbob i kölvattnet)

I övrigt hoppas jag på bra race från Edwards och Bautista
Duccarna får fortsatt svårt även om Hayden verkat hittt något på warm uppen!

Nutte

...
Gick med
17 May 2005
Hoj
KTM 450 - 09 geggmoped
Bra underhållande tät racing i moto2 som vanligt, marqes verkar göra så det blir tätt om mästerskapet också, bästa racingen just nu i gp:tummenupp

Hur tror du att du själv framstår med ett sådant inlägg?
Ni är (minst) lika goda kålsupare som borde bannas en månad eller två.

Angående nivån på såna här inlägg så föreslår jag att ingen diskuterar eller spekulerar negativt om Rossi, ducati, dovi, simoncelli, barilla, eller något annat italienskt för att slippa få föreslaget att köra upp sitt eget huvud i röven på sig själv och så man slipper svara på sådana inlägg:glömdet

Motogp kvar nu! Top 3 som förmodligen blir som kvalresultatet: Stoner, Lorenzo och Pedrosa men hoppas ändå på att Lorenzo tar det och att Spies eller Simoncelli kanske kan blanda sig in i top 3.
Dovi verkar inte vara helt med denna helg, hoppas att Edwards och Bautista kan skrälla lite också.

Vad har suzuki för ny fräsig silver design?

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Risk för regn? Kan bli riktigt intressant!

EDIT: Risk och risk, droppar på kameralinsen nu.

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Vore kul om det blir riktigt med regn!

Ja faktiskt! Men det ska va från början då...

Det som känns lite nedslående för Lorenzo är att Stoner verkar ha högre kurvhastighet än honom också, inte bara på rakorna. Känns som han bara leker med JLo nu.

EDIT: Bara för jag skrev så så skärper sig Horrge nu och verkar hålla stånd för egen maskin.

Last edited:

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Hoj
Suzuki GSX-R1127
Ösregn nu tack - behövs något som rör om i grytan och sätter stopp för kolonnkörningen!

Nutte

...
Gick med
17 May 2005
Hoj
KTM 450 - 09 geggmoped
Ja faktiskt! Men det ska va från början då...

Det som känns lite nedslående för Lorenzo är att Stoner verkar ha högre kurvhastighet än honom också, inte bara på rakorna. Känns som han bara leker med JLo nu.

EDIT: Bara för jag skrev så så skärper sig Horrge nu och verkar hålla stånd för egen maskin.

Hehe, ja jag tyckte också det såg ut som han låg och avvaktade på JLo, men han drog upp en lucka och satte nytt varvrekord! Riktigt bra kört!
Spiesen som verkade tycka att det var halt i början som släppte förbi dovi, rossi å simoncelli har tagit igen luckan också. Blir väl där det blir mest fight om 4e platsen.

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Hoj
Suzuki GSX-R1127
Pedro förbi Stoner, alltid något!

Edit: Tyske babbelkungen som pratar till min bild snackar om nerställd effekt i Hondorna pga bränslebrist. Synpunkter?

Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Härlig fight om fjärdeplatsen på slutet, kul att Rossi hängde i ett tag också :tummenupp

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Edit: Tyske babbelkungen som pratar till min bild snackar om nerställd effekt i Hondorna pga bränslebrist. Synpunkter?

Alla britter har pratat om det hela helgen också, det är ju inte en bränslesnål bana direkt. Men det verkar dock inte vara det som är problem för Stoner idag...

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Hoj
Suzuki GSX-R1127
Alla britter har pratat om det hela helgen också, det är ju inte en bränslesnål bana direkt. Men det verkar dock inte vara det som är problem för Stoner idag...
I intervju säger Stoner att det inte var något fel med knarren. Han tog slut själv efter hårda race i Brno och USA, har inte kunnat fysträna ordentligt efter skadan från Assen.

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Hoj
Triumph 765 rs Moto2 racer
Stacey kommer att skylla på regnet,eller något annat som ont i nacken eller nåt...

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning