GP Aperol di San Marino e della Riviera di Rimini

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
jag missade rejset men ser hayden DNF vad hände där? kul med Alvaro & Suzuki, med i matchen!

bra rejs eller??

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Hoj
Suzuki GSX-R1127
Hayden hamnade i gruset vid sidan av banan.

Prisutdelningen fick mig att tänka på:

F1_Winners.jpg

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Kul race, fin bana det det där. Kamperna 2-7 plats var spännande och Lorenzo imponerande.

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
790 Duke
Bra hanterat av Stoner ja, hoppas han fortsätter så!

Han gjorde som alltid. Förklarar varför han inte hängde med. Ibland (oftast) beror det på hojen, denna gången p.g.a att han blev trött. Han förklarar alltid vad som var svårigheterna med rejset, men vissa svårigheter är mindre accepterade än andra verkar det som.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Han gjorde som alltid. Förklarar varför han inte hängde med. Ibland (oftast) beror det på hojen, denna gången p.g.a att han blev trött. Han förklarar alltid vad som var svårigheterna med rejset, men vissa svårigheter är mindre accepterade än andra verkar det som.
Vet inte hur länge du följt MotoGP men det finns en anledning till att han kallas Stacey Moaner.

Vilken tur att inte Grin-Jörgen så fajten om fjärde platsen. De körde jETttenÄRa varandra. Usch!

Klent av Stoner att inte orka hela racet.

Ett klart fall framåt av han som är helt slut. Bara ett par sekunder efter Spies i mål på en sämre hoj.

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Hoj
yz 144,piaggio 125....
det gick ju lysande,äntligen en riktig vinnare,
och dessutom ett rätt bra race för en ggr skull:)

Nutte

...
Gick med
17 May 2005
Hoj
KTM 450 - 09 geggmoped
Det må vara lite mindre än glad stämning i Ducati nu men Rossi gör sitt för att hålla humöret uppe :D :

PA1010005.jpg

Haha, riktigt skön design:D Humorn är det inget fel på iaf:)

Ungefär så det känns minst sagt kan jag tänka mig från att legat i toppen av motogp massa år med 9 titlar och utvecklat flera vinnarcyklar till att hamna på en cykel som han förmodligen kämpat mest med och haft mest resurser till att utveckla och inte kommer framåt med, är ju fan så det går baklänges med utvecklingen..
(även fast det gick hyffsat idag så är det fan inte bra, är bara när lite sämre väder/omständigheter som idag som han har en chans att hänga på).

Dom kanske har ngt bra på gång tills nästa år och det är därför som han verkar "glad" ändå, han brukar ju alltid komma igen och ha ett kort i rockärmen.. Men med tanke på att dom redan rullat ut nästa års material till årets tävlingar och knappt har några testdagar kvar så pekar det ju inte ditåt direkt..

Han ser ju glad ut som vanligt (nästan) men hjälmdesignen visar väl ungefär hur läget och känslan är för tillfället:D

Kan ju inte vara bättre för självförtroendet för vale heller att Prezios..åsi? han med wolverine-polisongerna väl? har sagt att dom (ducati) skulle vilja att stoner provar deras material när dom (förmodligen) kommer fram med andra ramlösningar mm tills nästa år, är som att säga till vale att han inte vet vad han gör, speciellt när stoner samtidigt säger att det inte är ngt fel alls med ducatis kolfiberram och att det bara är att anpassa sin körstil efter materialet..

Nästan så jag tror att Rossi önskar att han kunde hoppa på en CRT hoj tills nästa år istället för att vara kvar hos ducati..

Hmm.. Skulle egentligen bara tryckt på gilla-knappen på bilden på rossis hjälm design och kommentera den men blev lite mer tydligen:glömdet

Busaberg

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husqvarna TE300i Kawasaki KX450
Kan ju inte vara bättre för självförtroendet för vale heller att Prezios..åsi? han med wolverine-polisongerna väl? har sagt att dom (ducati) skulle vilja att stoner provar deras material när dom (förmodligen) kommer fram med andra ramlösningar mm tills nästa år, är som att säga till vale att han inte vet vad han gör, speciellt när stoner samtidigt säger att det inte är ngt fel alls med ducatis kolfiberram och att det bara är att anpassa sin körstil efter materialet..

Nästan så jag tror att Rossi önskar att han kunde hoppa på en CRT hoj tills nästa år istället för att vara kvar hos ducati..

Hmm.. Skulle egentligen bara tryckt på gilla-knappen på bilden på rossis hjälm design och kommentera den men blev lite mer tydligen:glömdet
Wolverine heter Guareschi,Preziosi är han i rullstolen.

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
790 Duke
Vet inte hur länge du följt MotoGP men det finns en anledning till att han kallas Stacey Moaner.

Han kallas inte Stacey Moaner, du kallar honom Stacey Moaner. Jag minns när jag började gilla honom när han körde 250 2005, då var jag 12 år. Ja, jag är 17.

Anledningen till varför du kallar honom Stacey Moaner är precis det jag skrev. Han analyserar racet och problemet, som du anser är gnäll. Men vem som egentligen gnäller vet både du och jag om vi bara tänker efter.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Han kallas inte Stacey Moaner, du kallar honom Stacey Moaner.
Vet att det är skola i morgon men när du kommer hem och äter "mellis" kan du prova att söka på Stacey Moaner.

Vaddå, han talar ju bara om för oss vad Stoner säger "egentligen". :rolleyes:
Haha!

Svalmers, du är väl en av de sista som ska öppna munnen när det gäller gnäll. Dina återkommande och taffliga trollinlägg om "Rostig" är ju så bittra att man kan tro att du sover med Hayden-påslakan...

Last edited:

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
Satan vad du gnäller jämt. Gnäll gnäll gnäll gnäll gnäll.....

Han säger väl bara vad han tycker precis som alla andra? Om man inte håller med är väl en annan sak?

Suzuki va ju frän! Fast snyggast MGP hojen någonsin är såklart denna!

Suzukin var läcker idag och Kawwan var det också, synd att övergav skeppet då alla bör vara med i en sådan liga.
Hoppas nästa år ger plats åt många fler tillverkare!

Det må vara lite mindre än glad stämning i Ducati nu men Rossi gör sitt för att hålla humöret uppe :D :

PA1010005.jpg

Det behövs en stor portion humor där, förhoppningsvis är det en kreativ sådan... :D

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning