Det är väl den tolkning han gör av Rossis uttalanden om hur chassiet de nu använder i GP11.1 funkade bättre med den starkare motorn.Och det vet du...
Det är väl den tolkning han gör av Rossis uttalanden om hur chassiet de nu använder i GP11.1 funkade bättre med den starkare motorn.Och det vet du...
Ja, det var verkligen tur. Trenden var ju uppenbar för alla, utom möjligtvis ett gäng på SH, och Ducati har nog en lite längre plan för Rossi än 2011.
2012, när han slipper dras med skräpet som Stoner fördärvade under 4 års tid
Är du tillbaka igen? Du skulle ju aldrig skriva något mer här
Men då kan väl du berätta lite för oss andra hur det fungerar, du vet ju, eller?Jo, för det var säkert Stoners idé att gå ifrån en klassisk trellisram till en ramlös konstruktíon... Jag tror du, och många andra, överskattar förarnas del i att utveckla hojar.
Men då kan väl du berätta lite för oss andra hur det fungerar, du vet ju, eller?
Inte länka Toby Moodys bilder Axxexs - han blir JeTte sUr på Twitter...
Toby Moddy har gått bananas på twitter för att andra har använt hans mobilkamerabilder utan att fråga honom först, lite pinsamt om jag ska vara ärlig.Visste inte dom kom från han. Fick bilderna på facebook av Spies mekanikers lillebror. Så trodde dom kom därifrån.
Han har har kört nio varv med den nya hojen... Man kan ju vänta till efter söndagen innan man säger bu eller bä.Verkar gå trögt med alu också. Randy var snabbare på sin Pramac idag, ligger Rossis bekymmer i materialet eller lång frånvaro från toppstriden?
Han har har kört nio varv med den nya hojen... Man kan ju vänta till efter söndagen innan man säger bu eller bä.
Som jag tolkade snacket från kommentatorerna, så är det samma "ramlösa" konstruktion som används, fast med kolfiber utbytt mot alu !?
Att trolla fram saknat flex ur de småbitarna har jag svårt att se görbart.
Vet inte om frågan har ställts tidigare men jag frågar på ändå.
Någon som har koll på någon bra torrent sida där man kan få tag på allt som rör MotoGP? Då menar jag inte bara racet utan träningarna, kvalificeringarna allt innan racet oxå. Det är en bonus om det är med BBC kommentatorerna, inget måste dock.
Har inte följt MotoGP så frenetiskt tidigare, men ju mer man tittar desto mer vill man se.
Tack för att jag fick låna tråden även om det var lite of topic.
Nej, jag tycker vi sågar honom direktHan har har kört nio varv med den nya hojen... Man kan ju vänta till efter söndagen innan man säger bu eller bä.
Att förarna inte skissar på lösningar i CAD torde vara uppenbart för alla men det är fint att du är övertydligNej, jag har ingen aning men jag har svårt att se Rossi sitta och CAD:a fram nya delar till Duccen med hållfasthetsberäkningar och fjädringsanalyser. Mer input än "bättre" eller "sämre" och i vilken ände den är "bättre" eller "sämre" lär nog inte komma från förarna.
Men nu var det väl två specifika sajter, som tjänar pengar på reklam, som han var förbannad på?Toby Moddy har gått bananas på twitter för att andra har använt hans mobilkamerabilder utan att fråga honom först, lite pinsamt om jag ska vara ärlig.
Fast jag tycker ändå det är lite löjligt när han är upprörd över tre suddiga mobilkamerabilder som han lägger upp på sin twitter. Tror han skulle få svårt att vinna något som helst copyright mål i det fallet, han fick ju credit för bilderna på de siter han var sur på.Men nu var det väl två specifika sajter, som tjänar pengar på reklam, som han var förbannad på?
Att privatpersoner visar bilderna på forum, Twitter etc tycker jag personligen är något helt annat.
Visst kan man tycka att det är lite löjligt och är man rädd om sina bilder lägger man inte ut dem på Twitter. Men jag tycker ändå att han har en poäng.Fast jag tycker ändå det är lite löjligt när han är upprörd över tre suddiga mobilkamerabilder som han lägger upp på sin twitter. Tror han skulle få svårt att vinna något som helst copyright mål i det fallet, han fick ju credit för bilderna på de siter han var sur på.
Är väl mest hans överreaktion som jag fann förvånande samt att han självklart lägger ut bilderna för att han vill ha uppmärksamheten han fick...Visst kan man tycka att det är lite löjligt och är man rädd om sina bilder lägger man inte ut dem på Twitter. Men jag tycker ändå att han har en poäng.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|