imaster
Bah
Vad i ligger det löjliga? Varför skall Simoncelli komma fram och låtsas att allt är som vanligt?
Håller med. Fast det känns lite regisserat, lite för bra för att vara sant.
Vad i ligger det löjliga? Varför skall Simoncelli komma fram och låtsas att allt är som vanligt?
Ja, det är så barnsligt, men det passar ju Pedrosa bra. Nästan så man hoppas att Pedrosa får till en bra start men blir avtryckt av Simoncelli.Pinsamt för Pedrosa att inte efter så många år i GP-racing veta hur man beter sig när kameran är på. Visst, det är på banan det avgörs, men att kunna spelet med media kan man förvänta sig från honom tycker jag. Han framstår ju bara som löjlig tycker jag när han vägrar skaka hand.
Som jag skrev när jag såg den förra veckan: Ser ut som en vanlig MotoGP- eller WSBK-helg med Stacey och Maxtror dom tagit efter detta för att få lite mer media bevakning
Och vad får dig att tro att Pedrosa skulle ha en sämre chans nästa år?Jag tror att känslan i Peddo är att :
Marco dödade Peddos sista chans till ett VM genom krashen i Frankrike och är lagom förbannad i paritet med det...
Tror
Roffe
Och vad får dig att tro att Pedrosa skulle ha en sämre chans nästa år?
Och vad får dig att tro att Pedrosa skulle ha en sämre chans nästa år?
Pedrosa har haft MÅNGA år nu med Honda utan att lyckas med det som många inkl han själv har hoppats på.
Nästa år med nytt koncept och många fler starka hungriga förare som vill visa vad dom kan kommer att göra livet surt för Dani.
Dessutom tror jag inte att Dani kommer rent fysiskt att orka.
Han är för liten och klen..
Sen är min känsla att Marco kommer att mogna och Casey har några år kvar på toppen.
Likt sin idol kommer han nu att ta några VM på raken..
Tror
Roffe
HeHe får nog ta tillbaka att jag tror Ducati & Rossi får till det nästa år.... med sådana ursäkter men jag citerar en insändare
Tons of text ...D
Marquez kör för Repsol i MotoGP inom 2-3 år, for sure.
För att det gynnar hans PR-värde.
Se på Rossi, oavsett vad man tycker om honom får man medge att han är den absolut bäste i depån när det gäller att hantera media. Så fort kameran är i närheten springer han fram och skakar hand med den han precis tryckt av banan. Om motståndaren då är sur och vresig, framstår Rossi bara som den fina killen och motståndaren som sur och dålig förlorare. Klart Simoncelli skiter i Pedrosa, och tvärtom, men när kameran är på anser jag att de förlorar mediamässigt på att uppträda på det sätt Pedrosa gör i klippet. Det är en del av psykningen. Tänk på den gamla incidenten mellan Max och Rossi, då de slogs innan de gick upp på pallen. Rossi vann massor i PR-värde medans Max framstod som vresig, för att Vale hela tiden log och var försonlig NÄR KAMERAN VAR PÅ.
Man vinner inga VM-titlar på det, men väl sponsorer.
Marquez kör för Repsol i MotoGP inom 2-3 år, for sure.
Jag skrev för flera år sedan att Pedrosa aldrig kommer att vinna någon titel i MotoGP-klassen så där håller jag med dig.Pedrosa har haft MÅNGA år nu med Honda utan att lyckas med det som många inkl han själv har hoppats på.
Nästa år med nytt koncept och många fler starka hungriga förare som vill visa vad dom kan kommer att göra livet surt för Dani.
Dessutom tror jag inte att Dani kommer rent fysiskt att orka.
Han är för liten och klen..
Sen är min känsla att Marco kommer att mogna och Casey har några år kvar på toppen.
Likt sin idol kommer han nu att ta några VM på raken..
Tror
Roffe
Inte helt osannolikt. Dessutom, hur länge dröjer det innan vi får se Maverick Viñales i största klassen?
Jag skrev för flera år sedan att Pedrosa aldrig kommer att vinna någon titel i MotoGP-klassen så där håller jag med dig.
Däremot tror jag att chansen är lika stor/liten nästa år som den var i år. 2006 körde Pedrosa 990 och kom femma totalt så jag tror inte att nästa års hojar kommer att vara någon större nackdel för honom.
Nu dags för FP3
Nej du Rossi, nu får du fan i mig ta och höja tempot
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari