Jaaa, var e han??Är radare fortfarande här?
Jaaa, var e han??Är radare fortfarande här?
Bara att hålla tummarna för att motorn de ska komma med i mitten av året har den där önskade effekten. Vill se AE på material som räcker hela vägen till toppfajten, för han kan köra iaf.Det är nog inte år 2015 som ska vara suzukis år men en av deras piloter är ivf med ganska bra med tanke på förutsättningarna, med Aleix på sadeln kan det bli bra för suzuki tids nog, han är en väldigt kompetent pilot som jag har haft ett gott öga till ganska länge, tror att han definitivt är rätt man att utveckla suzukin
Det var väl snarare så att Marc Marquez framhjul touchade Rossis bakhjul, när Rossi höll sitt spår och Marquez försökte passera.
För övrigt tråkigt även för Rossis skull att Marquez kraschade. Känns som att Rossi hade haft stor chans att ta hem vinsten även med en jagande Marquez, och att vinsten förmodligen kännts mer "äkta" då? Än så länge har ju ingen vunnit över Marquez utan att Marquez gjort någon form av misstag, eller minns jag fel?
Hur som helst fantastiskt att se Rossi på så här hög nivå igen. Hans mentala styrka och förmåga till återhämtning måste vara enorm!
Det var väl snarare så att Marc Marquez framhjul touchade Rossis bakhjul, när Rossi höll sitt spår och Marquez försökte passera.
För övrigt tråkigt även för Rossis skull att Marquez kraschade. Känns som att Rossi hade haft stor chans att ta hem vinsten även med en jagande Marquez, och att vinsten förmodligen kännts mer "äkta" då? Än så länge har ju ingen vunnit över Marquez utan att Marquez gjort någon form av misstag, eller minns jag fel?
Hur som helst fantastiskt att se Rossi på så här hög nivå igen. Hans mentala styrka och förmåga till återhämtning måste vara enorm!
Bara att hålla tummarna för att motorn de ska komma med i mitten av året har den där önskade effekten. Vill se AE på material som räcker hela vägen till toppfajten, för han kan köra iaf.
Ingen aning. Jag har varit borta ett bra tag.Jaaa, var e han??
Klart har de det men enligt mig är det ett ganska tydligt trendbrott sedan mitten av förra säsongen. De banor efter uppehållet och i år där Honda tidigare har varit starka är det inte mycket som skiljer medan Yamaha verkar vara ännu starkare än tidigare.
I min bok klar favör Yamaha än så länge. Att kunna sätta banrekord i slutet på ett race med extrahårda däck som inte ens Honda kunde få att fungera ordentligt samt att hänga med ut ur kurvorna även i början i racet talar klarspråk om materialet.
Åas, Lorenzo verkar inte riktigt kunna piska fram yamahan lika bra som Rossi, så fan vet om det enbart är hojen.
Jaaa, var e han??
Nej, vi är eniga om att såväl Vinales som AEsp gör ett jättebra jobb utifrån förutsättningarna AEsp hoppades slåss om topp-6 idag, vilket är bra så.Det är nog inte år 2015 som ska vara suzukis år...
Jag tror helt enkelt att det är så att Lorenzo inte känner sig hemma på den "nya" Yamahan alternativt hart svårt att anpassa sig. Lorenzo och Rossi ser inte ut att dela körstil. Tror tyvärr också att han som i början av förra säsongen har psykat sig själv.
Hoppas han hittar sin Mojo.
Är det Lorre som är sopslut nu?
Nån måste bära oket
Tyckte jag med tills jag såg en repris, där var den första incidenten klar och MM låg på yttern med maxpåslag när bakan kastade lite och spåret byttes till in i Rossi istället, såg rätt ut tills dess så han föll nog på slitet bakdäck.
Jo, detta hade inte ens MM rett ut, när han försökte svara på tavelinfon så höll det bara ett tag, han körde redan på max när han på sitt eget speciella sätt ökade lite till utan att det höll mer än några böjar.
Sista varvet kanske hade gått men inte hela den distansen som var kvar.
Inte då, det ska gnuggas in ordentligt i näsan på de "SH-experter" som inte begrep (begriper?) bättre!Kul att läsa kommentarer men börjar det inte bli jäääävligt tjatigt med alla "sopslut"?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |