KGK
1200
alla tre var bra på hålla tal.
Dags för dig att läsa på om successionsordningen
Jag funderade också på det. Lite kronprinsesslig löööv.Undra om det blev ligga ?
Men lilla tora-bora scout, Danne från Ockelbo va en jefel på att få bort fläsket på feta Stockolmare och jag vågar sätta min högra kärleksjuvel på att Kronprinsessan har fler studiepoäng än du.
Jag funderade också på det. Lite kronprinsesslig löööv.
Så du anser att det är en trevlig del av vår kultur ?
Känner du till att tidigare kungar har stulit massor av ägor och mördat många människor ?
Det är helt otroligt att monarkin kan ha så många anhängare.
En vuxen familj som inte är förmögna att försörja sig själva utan måste leva på skattemedel på svenska befolkningen. Är det inte dags att vakna upp nu ?
Om det skulle ske en folkomröstning imorgon om monarkin så skulle det röstas bort
GRYM!
Var tjöper man den?
Ni missar väl inte Kronprinsessan och kungariket på SVT1 nu, tätt följt av Festföreställning från Konserthuset?
Madde kan nog tänka sig både det och det andra. Min förhoppning är att hon får ett återfall och blir partysessan igen. Jävlar vad det skall vaskas på Stureplan då. :riddare2lax14Det blev nog lite prisnkorv som nattamat.
Frågan är om Madde är sugen på lite norrlandsfalu?
Madde kan nog tänka sig både det och det andra. Min förhoppning är att hon får ett återfall och blir partysessan igen. Jävlar vad det skall hoppas på Stureplan då. :riddare
därför känns det konstigt eller provocerande när sådana som jag inte håller med er.
Undra om det blev ligga ?
Det är en alltför sällan syn i detta tradiga kk-samhälle där ingen verkar våga visa äkta känslor längre och tro på en framtid tillsammans.
Underbart, helt underbart!
Jag brukar aldrig bli rörd av bröllop eller tal för den delen heller, men tårarna bara rann nerför kinderna när han yttrade sina ömhetsbevis.
Ni är medvetna om att stålmannen på TV inte flyger på riktigt?
Dom har förmodligen haft en hel stab till hjälp att skriva, korrigera och skriva om sina spontana tal...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari