Alltså Locomondo, du är för skön.
När ALLA här ger legit mothugg på allt du säger och ingen håller med dig, tror du på fullaste allvar att alla är dumma i huvudet och har fel, eller kan det vara så att det är DU som har fel och sitterpå sidan med skeva åsikter?
Du förstår inte någonstans att dina åsikter är sjukt skeva och inte alls stämmer med verkligheten?
Eller du kanske rtror och tycker att alla vi som hugger tillbaka är dumma i huvudet och inte fattar någonting?
När du försöker ställa dig i samma bås som walllenberg och fröken parks så tappar man ju direkt all respekt för dig, tycvker du på fullaste allvar att du sitter i samma sits som dom gjorde?
Enda gångerna man ser ditt namn är i trådar om politik i OT forumet, figurerar du bara här för att trolla eller vad är grejen?
Edit: Om du mot förmodan skulle svara på detta så kommer jag, liksom du, att låtsas som att jag inte såg det och fortsätta med min dag helt oberörd.
Om något är stavat fel ber jag om ursäkt, precis bytt till mekaniskt tangentbord och det är lite för coolt för mig.