Grekland till Lyxfällan

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Om du vill få ett enda svar av mig framöver så vill jag att du grundligt förklarar var mitt judehat som du och Markus försöker tillskriva mig kommer ifrån. Och eftersom du skriver "igen" så vill jag höra en ordentlig förklaring var du har sett mig yttra något judehat nu eller tidigare!
Du vet inte vad du skriver, va?
Har du personlighetsklyvning eftersom du inte vill kännas vid ditt judehat och tror att du har gett några som helst svar?
Som bäst klistrar du in irrelevanta länkar som , om de har med ämnet att göra, motsäger dina teser.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Orimliga är dels att de fått hållas i 30år.. Dels att de bara sista åren skyfflat sånna enorma summor.. Du kanske menar att grekerna inte är lata utan puckade som låtit någon sno pengar i 30 år?
Att påstå att greker är "puckade" kanske är magstarkt men man kan väl reflektera över att de trots en rik historia är ett skämt till bananrepublik utan fungerande ekonomi, politiskt styre eller industri. Dessutom har de väl inga vettiga skolor, ingen kultur nyare än 2000 år, inga innovationer, inga naturtillgångar, inga exportvaror. De har absolut ingenting förutom skulder och fint väder. Puckade eller inte.

U tell me liksom. :gnissla

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Att påstå att greker är "puckade" kanske är magstarkt men man kan väl reflektera över att de trots en rik historia är ett skämt till bananrepublik utan fungerande ekonomi, politiskt styre eller industri. Dessutom har de väl inga vettiga skolor, ingen kultur nyare än 2000 år, inga innovationer, inga naturtillgångar, inga exportvaror. De har absolut ingenting förutom skulder och fint väder. Puckade eller inte.

U tell me liksom. :gnissla

Vill man vara hård kan man påstå att de befäste sin framtid när Sokrates gavs dödsdomen.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Du behöver inte svara mig, du kan bara fortsätta göra dig själv till åtlöje genom att säga emot dig själv och inte ens inse det.

Kan inte svara ngt annat än: mupp! Eller t-shirttexterna som är poppis här nere på balkan borde passa rätt väl in på dig nämligen: go and fuck yourself miljöpartistjävel! En storsäljare faktiskt:yoparty reagerar du inte varför så många tycker så jävla illa om mp:s politik? Är du helt tappad bakom en fetaost? Bara undrar!

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Nu narras du med mig va? Inte kan du vara sådär okunnig på riktigt?

Putte för fan, du som är moderator, dags för en permanent banning eller? Innan den tden åsså spårar ur vilket är lätt hänt så fort loco kliver in på den "stora" scenen:gnissla två trådar har fanskapet lyckats förstöra, ska det bli en tredje?

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Putte för fan, du som är moderator, dags för en permanent banning eller? Innan den tden åsså spårar ur vilket är lätt hänt så fort loco kliver in på den "stora" scenen:gnissla två trådar har fanskapet lyckats förstöra, ska det bli en tredje?
Hade väl vart trist om alla bara satt och klappade varann på ryggen och nickade sådär mysigt åt varandras högerextrema idéer? Nån måste ju komma med mothugg från den andra sidan liksom.

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Om nu Locco är grek så bevisar han ju här att greker inte är lata så som han kämpar på

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Hade väl vart trist om alla bara satt och klappade varann på ryggen och nickade sådär mysigt åt varandras högerextrema idéer? Nån måste ju komma med mothugg från den andra sidan liksom.
Nja, den här tråden handlar väl för det första knappast om högerextrema åskådningar utan om greklands totala misslyckande att hantera sin ekonomi, och för det andra så ser jag bara invändningar och gnäll, inga egna åsikter eller idéer.
Precis som i de andra trådarna.
En bra debatt mår alla bra av, men här finns inga argument, bara tjafs.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Nja, den här tråden handlar väl för det första knappast om högerextrema åskådningar utan om greklands totala misslyckande att hantera sin ekonomi, och för det andra så ser jag bara invändningar och gnäll, inga egna åsikter eller idéer.
Precis som i de andra trådarna.
En bra debatt mår alla bra av, men här finns inga argument, bara tjafs.

Så hur fick du in mitt judehat i denna tråd? Var fick du det ifrån från första början? Det är jävligt grovt att tillskriva någon att vara antisemit, speciellt som du konsekvent duckat för att visa var nånstans jag nånsin uttryckt nåt sånt!!!

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Så hur fick du in mitt judehat i denna tråd? Var fick du det ifrån från första början? Det är jävligt grovt att tillskriva någon att vara antisemit, speciellt som du konsekvent duckat för att visa var nånstans jag nånsin uttryckt nåt sånt!!!

Du inser väl att du själv har svart bälte i att oförtjänt tillskriva folk epitet?

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Du inser väl att du själv har svart bälte i att oförtjänt tillskriva folk epitet?
Nej, jag inser faktiskt inte det.
Men varför inte få tyst på mig då? Ge mig en ordentlig käftsmäll och visa mig alla dessa antisemitiska uttalanden som Markus och Skrotnisse påstår att jag gjort? Varför är det så fruktansvärt mycket svårare än att fortsätta dessa antydningar?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Men varför inte få tyst på mig då? Ge mig en ordentlig käftsmäll och visa mig alla dessa antisemitiska uttalanden som Markus och Skrotnisse påstår att jag gjort? Varför är det så fruktansvärt mycket svårare än att fortsätta dessa antydningar?
När du börjar svara på frågor, så skall jag gladeligen klistra in dina antisemitiska uttalanden.
Men eftersom du inte känner igen en fråga eller förstår vad du själv skriver så lär det ta ett tag.
En morot: Vassego.

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan

Hade inte tråden varit väldigt ensidig och tråkig utan vår lilla don quiote som kämpar för grekernas ära :fyllisar

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark

Du har redan fått svar i en annan tråd, att du inte accepterar vad du själv ger uttryck för är inte alla andras ansvar att förklara för dig.

Själv skiter jag i om du är anti vadfansom, men det är inte fel om du själv får insikt. Så om du bara någon gång kunde läsa och förstå utan att flyga i taket så fort det, i dina ögon blir känsligt, kanske du kunde komma till insikt.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Hade inte tråden varit väldigt ensidig och tråkig utan vår lilla don quiote som kämpar för grekernas ära :fyllisar
Hej Putte, du är alltså moderator här?
När Markus och Skrotnisse tidigare kallade mig antisemit utan att kunna visa upp ett enda uttalande från mig för att backa upp det påståendet frågade jag herrarna alldeles för många gånger om något som helst belägg för det de påstod. De duckade bara för det och jag ruttnade till slut och sa en del saker om dem. Då blev jag avstängd. Omedelbart, ingen förvarning.

Nu fortsätter de kalla mig saker som är rena jävla lögner och fortfarande visar de inte ett enda uttalande som styrker deras påstående.
Är det ok för dig? Bara så att jag vet. Är det bara en viss politisk åsikt som är ok här?

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Du har redan fått svar i en annan tråd, att du inte accepterar vad du själv ger uttryck för är inte alla andras ansvar att förklara för dig.

Själv skiter jag i om du är anti vadfansom, men det är inte fel om du själv får insikt. Så om du bara någon gång kunde läsa och förstå utan att flyga i taket så fort det, i dina ögon blir känsligt, kanske du kunde komma till insikt.
Såna här svar är de enda jag fått på era påståenden. "Vi har redan svarat".
Konstruktivt.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Hej Putte, du är alltså moderator här?
När Markus och Skrotnisse tidigare kallade mig antisemit utan att kunna visa upp ett enda uttalande från mig för att backa upp det påståendet frågade jag herrarna alldeles för många gånger om något som helst belägg för det de påstod. De duckade bara för det och jag ruttnade till slut och sa en del saker om dem. Då blev jag avstängd. Omedelbart, ingen förvarning.

Nu fortsätter de kalla mig saker som är rena jävla lögner och fortfarande visar de inte ett enda uttalande som styrker deras påstående.
Är det ok för dig? Bara så att jag vet. Är det bara en viss politisk åsikt som är ok här?

Vi visade.
Du vägrade förstå.
Sedan fyllde du på med mer antisemitism.
Nu har vi tröttnat på att visa dig vad du gör fel.
Läs vad du skriver.

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
Som intresserad i ämnet så undrar jag faktiskt var belägget finns att grekerna är lata?
Vad jag sett bevis på är att grekerna inte kan ta ansvar för sin politik och inte är kapabla att få fram politiker som tar tag i problemen. Uppenbart är också att de röstar fram de politiker som sysslar med populism.

Finns det belägg för att greker sitter på café hela dagarna eller är det en myt?

Jag skulle gärna vilja se var Loco uttrycker judehat, rätt grav anklagelse.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept