Det skulle ta tiofalt så lång tid för mig att hitta den handfull uttalanden du gjort jämfört med vad det skulle ta för dig att hitta ett hundratal frågor som du lämnat obesvarade så din önskan är totalt orimlig. Du har bla uttryckt stöd för terroristorganisationer som har som yttersta mål att alla judar åtminstone skall fördrivas från Israel, förmodligen mer/värre än så. Det räcker för mig, och jag är inte ett dugg intresserad av att det nyanseras heller eftersom du kallat mig och/eller mina åsiktsfränder för:Nej, jag inser faktiskt inte det.
Men varför inte få tyst på mig då? Ge mig en ordentlig käftsmäll och visa mig alla dessa antisemitiska uttalanden som Markus och Skrotnisse påstår att jag gjort? Varför är det så fruktansvärt mycket svårare än att fortsätta dessa antydningar?
Rasister
Nazister
Fascister
Outbildade
Obildade
Högerextremister
Osv
Den som tar sig sådana brösttoner, samt lägger sig i vad andra har för åsikter över huvud taget, får fint finna sig i att bli utpekad som det den gör sig sken av att vara.
Jag föreslår att tråden återgår till ämnet, dvs varför Grekland är oförmögna att sköta ekonomi och hur västvärlden får lida av det. Om du hemskt gärna vill ha en duell-/vendetta-tråd så tycker jag du startar en sådan i OT2 så att den här tråden får överleva.
Tack på förhand för visad förståelse och mognad.
Hälsningar,
Markus