Trinity
I love Honda 4-ever
Tar du åt dig?
Klart det är svårt för dig som är kille att förstå hur det är att vara tjej. Klart det kryllar av killar som man helst inte vill ha i sin närhet, det har alla tjejer upplevt. För den saken är såklart inte alla killar svin, TVÄRTOM...det är ju fånigt att ens disskutera det. Tråden har varit intressant med många vettiga inlägg men nu är den ner på en nivå som jag inte vill driva vidare så fortsätt ni som vill. Trevlig kväll
Mr Niceguy...
Du har tyvärr inte rätt i något av dina påståenden, sorry!
Män är det bästa som finns och den bästa är såklart min gubbe , läs tråden från början så förstår bakgrunden till de sista inläggen.
Klart det är svårt för dig som är kille att förstå hur det är att vara tjej. Klart det kryllar av killar som man helst inte vill ha i sin närhet, det har alla tjejer upplevt. För den saken är såklart inte alla killar svin, TVÄRTOM...det är ju fånigt att ens disskutera det. Tråden har varit intressant med många vettiga inlägg men nu är den ner på en nivå som jag inte vill driva vidare så fortsätt ni som vill. Trevlig kväll
Benny skrev:2389666Haha, menar du allvar eller? Ursäkta mig men du tror verkligen det är så?
Äckelgubbarna du syftar på, e det nån i din närhet eller? För som man känner sig själv känner man andra!
Är ju rena rama påhoppen på alla killar som du får o låta som svin. Vi har väl sett snygga tjejer i lite kläder innan, inte fasen springer alla iväg o runkar för det!
Haha, ni pratar ju ner dem här tjejerna som om dem inte hade ngn egen vilja, snacka om o idiotförklara det egna könet...
Ja jag förstår att det är skillnad när dem är på stranden, men dem är ju lika exponerade, så jag menar inte skräms väl barnfamiljer iväg av lättklädda tjejer. Det är ju inte direkt en strippklubb, o den lilla stunden dem är framme är väl ändå inte så farligt.
Mr Niceguy...
Du har tyvärr inte rätt i något av dina påståenden, sorry!
Män är det bästa som finns och den bästa är såklart min gubbe , läs tråden från början så förstår bakgrunden till de sista inläggen.
burner skrev:2389680Hehe, snacka om negativt inställd till män och även tror att
alla män är lika
Skulle inte förvåna mig om du även är med i FI och är homosexuell.
Är det ingen man som vill ha dig eller vad har hänt ?
Last edited: