Griniga gamla gubbar med orubbliga rutiner.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Skyller på tjejiga ögon samt bristen på helhet, men jag står för att "den" är söt ;)

Tror för övrigt att han menade att bambiblicken inte biter på män som passerat puberteten och inte att looken inte funkar på såna, så joke's on you dude ;)

R5+1

Guest
Men för jösse namn.
:D
Fast det var eg inte det jag menade, det där är mer hundblicken (som även killar faktiskt försöker sig på ibland).

Hon var ju söt ju! :)
Precis vad de försöker spela på! Men är man inte grabbig lebb skulle man va rent korkad som tjej om man lät sig manipuleras av sånt.

Försökte söka fram en bild som visade bilden jag har i huvet. Ironiskt nog var den bästa en bild på en hund... Sen hittade jag bara bilder med utvikningstema.
Men sen, tack vare dålig svensk teve, hittade jag den här. Varenda ungjävel på bilden har precis den blicken jag menar:
ungbortskamd.jpg

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fast det var eg inte det jag menade, det där är mer hundblicken (som även killar faktiskt försöker sig på ibland).

Precis vad de försöker spela på! Men är man inte grabbig lebb skulle man va rent korkad som tjej om man lät sig manipuleras av sånt.

Försökte söka fram en bild som visade bilden jag har i huvet. Ironiskt nog var den bästa en bild på en hund... Sen hittade jag bara bilder med utvikningstema.
Men sen, tack vare dålig svensk teve, hittade jag den här. Varenda ungjävel på bilden har precis den blicken jag menar:
View attachment 370115

Fast de där var ju inte söta någonstans?:va Såg mer ut som ett gäng ungdomar som försöker se lite farliga ut... Bitchblickar, om inte annat:D

Pojkflickan med fräknarna däremot såg bara snäll och söt ut:D

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig

View attachment 370115

Va ju inte ett enda rådjurs öga på den bilden och tro mig jag vet hur dem ser ut för jag faller fan löjligt hårt för dem. (Kombinera med rött hår, tatteringar och piercingar och jag är stört lätt manipulerad har jag fått erfara ett par gånger..:brinnerup)

Edit: försökte hitta en riktigt bra exempelbild men de va ju riktigt omöjligt!
Ger upp etiken och tar två "första utviks bilder"
530064_10151086385169823_630381759_n.jpg546014_10151083443044823_1992138156_n.jpg

Last edited:

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Gubb/käringjävlar är en cancersvulst på samhället. Det bästa är nog att börja skrika på dom när dom håller på sådär, dom ska inte bete sig som svin bara för att dom är gamla.
VET HUT!!!
... är ett bra skällsord på deras eget språk. Inte för grovt och inte för milt. Sätter sej precis där det ska. De ryggar tillbaka och blir skärrade ända in i den grånade själen.

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Va ju inte ett enda rådjurs öga på den bilden och tro mig jag vet hur dem ser ut för jag faller fan löjligt hårt för dem. (Kombinera med rött hår, tatteringar och piercingar och jag är stört lätt manipulerad har jag fått erfara ett par gånger..:brinnerup)

Edit: försökte hitta en riktigt bra exempelbild men de va ju riktigt omöjligt!
Ger upp etiken och tar två "första utviks bilder"
View attachment 370118View attachment 370119

Ja vafan en halvliter senare kvart i 3 och singel.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO