Många som stör sig på gubbar just på macken...
Har en story om en dam som inte hade tålamod nog att vänta på att jag skulle hinna slutföra tankningen, gå in och betala och sen köra... Tankade hojen för ett tag sen, hade lite skrammel i plånkan som jag gärna ville bli av med och valde således kassapump utan kontobetalningsmöjlighet. Under tiden jag tankar rullar det upp en bil bakom mig, ägarinnan sitter kvar och väntar på att jag ska bli klar. Tankar klart, och börjar gå mot dörren när fruntimret plötsligt börjar tuta
Vänder mig om, hon stirrar surt på mig och aggrotutar ett par gånger, trycker sådär hårt och surt på tutan ni vet... Jag rycker tydligt på axlarna åt henne som för att fråga "vad är det om??" och går in och betalar. Rycker med axlarna mot kassörskan, himlar och knycker på nacken ut mot pumparna och säger något i stil med "En del har för bråttom alltså..." Vilket hon fnissar åt och håller med. Kommer ut och går mot hojen när kärringen i bilen plötsligt sticker ut huvet genom rutan och vrålar: "Kan du flytta din moped eller!?
" Blev såpass mållös av hennes allmänt skitstressade och arga beteende att jag bara stod och gapade en stund utan att få fram ett ord, sen körde jag därifrån. Vafan ville hon att jag skulle göra egentligen??
Jag menar, för det första var alla pumpar långtifrån upptagna, hon hade kunnat ställa sig på en annan. För det andra kan jag väl inte gärna flytta mig förrän jag varit inne och betalat??
Har själv jobbat på mack, hade/har blivit skitnervös om/de gånger någon tankat kassa och sen flyttat bilen/hojen innan de kommit in och betalat för sig. Man misstänker ju liksom smitning direkt... Och att sen överreagera på ett sånt sätt sen, jisses... En del har anger management problem...