Griniga gamla gubbar med orubbliga rutiner.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Betala med skrammel. Hur många pensionärspoäng ger det?

Kanske inte bara skrammel då, men lite småsedlar och annat skit som man ändå knappt använder. Lika bra att få någon nytta av dem ;)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
hahaha , du skulle omsorgsfullt rullat varje öronpropp och passat in den , dubbelkollat alla dragkedjor , justerat lite på remmen på hjälmen för att slutligen starta moppen och nollställa trippen samt ställa klockan som har gått en minut för långsamt den senaste månaden ... sen brummat iväg och vinkat lite glatt åt fruntimmret :rofl

Om jag ändå vore så pass kvicktänkt...:gnissla Blir lätt stressad i dylika situationer och kommer mig inte för att göra något fyndigt. Ska flrsöka ha det i åtanke om jag råkar ut för något liknande nästa gång :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hahaha, det där har man ju sett IRL när man jobbade på mack som ung. :hihi

Har även sett en tjej som skulle tanka men locket var på fel sida så att säga och då kör hon bara runt till andra sidan (u-sväng). Då är ju locket fortfarande på fel sida så att säga. Det roliga är att hon då blir sur, hoppar in i bil och åker vidare. :dummer:3freak

Men problemet är ju att slangen är allt för jävla kort på de nya pumparna, parkerar man tillfäckligt långt bort för att få upp dörren räcker det med 5cm fel så går det inte att tanka både främre och bakre tanken utan att flytta bilen. :gnissla

:ilandsproblem

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Fan också, vid 22 års ålder... :(

Bullshit - när jag var 22 kallade brudarna en gubbe o sån skit för o ge en komplex så man skaffar 30 ungar me dom,polarna tävla om att skaffa mest ungar osv

Sket i i det och levde hälsosamt och åkte båge istället.

Haha ja e 38 - sådana här brudarn som i vissa fall inte ens går i gymnasiet limmar fortfarande på mig:rofl - fan va folk hatar mig:D - portad från alla fester,orsakat psykiska sammanbrott hos folk och massa annat.

En sån här tjej orsaka psykisk kollaps hos en fullvuxen snutbrud med gott psyke - jag limmade inte på högstadiebruden så rök ihop :fakta:4skrika:huvet:censored:sissy,hon tracka sönder snutbruden

Snutbruden liv efter det var :crash:ätapiller

R5+1

Guest
Tjerring tutar på tankande hojist.

Var med om ungefär samma sak tidigare denna säsong. Hade precis tankat klart och började dra på mig prylarna. Då tutas det till från bilen som stod bakom och väntade (sen bara ett par minuter).
Jag stannar upp i mitt påklädande, vänder mig lugnt om och tittar föraren vänligt i ögonen.
Föraren är en kille modell yngre, en ung tjej med tillgjort oskyldig uppsyn (ni vet när brudar försöker med "rådjursblicken", som att jag som TJEJ skulle falla för det!!) sitter breve och fånglor.
Står still och tittar honom i ögonen kanske 5 sekunder för att ge honom en chans att säga nåt alternativt gestikulera åt mig. Han gör ingenting. Ser inte ens sur ut. Mer förvånad kanske.
Så jag fortsätter klä på mig i min takt (inte lusigt men stressar inte), nollställer trippen, sätter mig på hojen och rullar iväg. No harm done, no hard feelings. Båda fick sin bensin.:)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO