Ursäkta klåfingrigheten men jag ljusade lite:Kamrablixten och garagets döda sjukhusbelysning gör tyvärr inte lacken rättvisa
....Spikar på kåken 10 timmar om dan 7dar i veckan längtandes till hojen, med dåligt samvete gentemot familjen, lägger ner hammarn o leker familjeliv, med en liten klump i magen beståendes av milawuakee'iskt gjutjärn. -Repeat
Åkte till sjuntorp för o tanka, igår. Första "längre turen"
-Summering:
För stark fjäder till att hålla magnetens hög tändning omöjliggör låg tändning med tändningsvredet. = mycket svårstartad and a lot of backfire!
Fjädern till stödet var plötsligt borta. Vilket gjorde att stödet släpade i asfalten i vänsterkurvorna.
Bakre tankfästet vibrerade loss och tankhalvorna fick hållas på plats med knäna.
Åk inte fortare på skitdålig väg än 100knyck utan returdämpning
:bergodalbana
Väl i sjuntorp hade jag glömt blyersättningsmedlet så det var bara att vända hem
Rätt ok i min bok i alla fall.
Måste spika nu!
Jag förbannar mig själv för att jag inte sett denna tråd innan.
Nu har jag inte orkat läsa igenom alla 55 sidor men!
Du har gjort ett jävligt bra köp, Harley´s sidor är bland det pålitligaste du kan köra när det gäller gamla järn.
Det är ju inget effektmonster men tanken är bara att man ska vara cool.
Det finns 2 st bröder i Finland som är jävligt duktiga på att trimma sidventiler.
Säljer bl.a cylindrar o annat smått & gott som gör att du kan få ut fler hk, ska se om jag hittar info om/till dem.
DÖDA inte tråden. Spelar ingen roll om du skriver att du trimmade upp hammaren te 28oz eller va f-n som hellst. Måste ha några goda spåntrådar å läsa,förundras,skratta lite åt. Samt bli avundsjuk på. Det finns ju ett par men lite urval vill man ju ha
Hur som, -lösa kamlober!
Här sållas banne mig agnarna från vetet.
Alltså man pressar ur axlarna ur camgears'en kapar loss de gamla nockarna pressar i axlarna, svetsar på de nya i exakt rätt läge.
Sen får du inte tillföra för mycket värme för då försvinner härdningen i kuggen o kamnocken, dvs gör det snabbt o rätt första gången!
Det får det bli till vintern
Det är fan nåt annat än att låta bike i thn mappa in PC5 o slip on!
Fotogenlampa med rött glas is the shit
Gärna hängandes från en smidd sissybar i bonnstål
Skönt, då har man nåt att läsa om när snön faller
Vän av ordning undrar dock varför US of A har annekterat axelmakternas kamikazeluftfilter Här borde det sitta en fläskig tratt för ofrivillig byxchokning och våldsfränt insugsljud gärna i mässing....
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|