Tackar tackar :bugar
Efter dagens förvärv borde jag sitta på min new england veranda o blicka ut över ägorna sippandes på min nya årgångs Rom med ett cubanskt rökverk.
Men far är otroligt trött så jag byter veranda mot soffa.
Dyr rom mot sofiero 5.2 och utsikt över ägorna mot somna framför B-actionrullen machete på tv6.
kubanen är tuffare att byta ut men jag har en hög färskt granris som skall eldas, det ryker ju utav helvete iaf
Berlingon tyckte inte om att jag skulle ha semester ensam så då skulle han ha det med.
Så det liila kräket krönte arbets året 12/13 med klippa kamremmen o skrota toppen 3km från byn så semestern firades in, med en ride of shame bakom en 40k+ milad passat med vaga spår av svunnen skönhet.
Dagen efter bar det av till en vecka i stuga med svärföräldrarna i borås. Nykter! -Ja, det regnade, och nej det var
inte min ide.
Som tur var hade jag ryggskott de första 5dagarna (faktiskt) så jag slapp lindrigt undan när käringarna först tävlar om vilka som är redigast i det minimala köket och sen vänder sig gemensamt mot oss karlar för att vi inte hjälper till.
Midsommar tvingades jag att spendera i karlsborg i en husvagn. Nykter! -Ja, det regnade, Nej det var
inte min ide
Svårt att uppehålla självbilden av bad motherfucker när man är fjättrad i detta svensson träsk.
Jag har de fullaste sympatierna med benny the cop från kopps!
Du o jag benny!