Svärgubben var förbi garaget idag. Bra o ha gubbe det där. Har bla haft en karriär som bultförbandsnajare.
Han Fixade mitt drevförbandView attachment 398182
Det är slipandet!!
Det ska tydligen ge mycke partners säger de.
Trött på att ha tår på vänsterfoten?
Blir till att köra i stålhätta fast saknar du spänningen av en sh så är bara att ta på badtofflorna...
Tjusigt! Du borde nog skippa boot-cut jeansen när du manövrerar den där :-D
Till alla tråkmånsar och självutnämda lustigkurrar. Ni är fler.
Om ni nångång bygger en egen motorcykel, speciellt en med mycke mekanik innanför en kåpa så inser ni snart att det var dumt att göra kåpan först och sedan försöka få in det som ska vara bakom den sen.
Det verkar råda konsensus i kommentarsfältet att detta sisyfos arbete skall utföras helst utan att kåpan avlägsnas. Det går ju förvisso att bygga en fullriggare i en liten flaska. Men jag o många med mig behärskar inte denna ädla konst.
Sen finns det andra praktiska orsaker, Tex min kameras avsaknad av röntgen funktion, vilket försvårar dokumenteringen av projektet om man inte jobbar på mitt "bakvända" sätt.
Det är fullt möjligt att aprillia bygger sina rsv hojar med kåpsettet först och sen lirkar in motorn efteråt. Om detta vet jag intet.
Men de lyckas iaf inte producera lika många hojar som tex honda, det kanske är något de gör som tar onödigt lång tid.....
Kåpan först + Skohorn
...
Om ni nångång bygger en egen motorcykel, speciellt en med mycke mekanik innanför en kåpa så inser ni snart att det var dumt att göra kåpan först och sedan försöka få in det som ska vara bakom den sen.
Det verkar råda konsensus i kommentarsfältet att detta sisyfos arbete skall utföras helst utan att kåpan avlägsnas. Det går ju förvisso att bygga en fullriggare i en liten flaska. Men jag o många med mig behärskar inte denna ädla konst.
Sen finns det andra praktiska orsaker, Tex min kameras avsaknad av röntgen funktion, vilket försvårar dokumenteringen av projektet om man inte jobbar på mitt "bakvända" sätt.
Det är fullt möjligt att aprillia bygger sina rsv hojar med kåpsettet först och sen lirkar in motorn efteråt. Om detta vet jag intet.
Men de lyckas iaf inte producera lika många hojar som tex honda, det kanske är något de gör som tar onödigt lång tid.....
Det tog inte lång tid att påminnas om varför jag tröttnade ur på hela SH som företeelse.
Lixom hela grejen med en kompressorkonverterad sida från förtitalet är väl ändå inte att dra ner applådåskor från det lokala skyddsombudet, minns hr Elffors i en filmsnutt på bra mutter på sidan längs nån västsvensk grusväg iförd jeans, t-shirt och träpjuck, det kändes, befriande på nåt vis.
Det kanske tar nåt år innan vi ses igen, under tiden ska jag nog åka lite obesiktigad turbohoj om den inte sätter eld på mig.
Förresten, den som mot förmodan lyckas trassla in foten i den fina kompressor/primärdrivningen, ja han (eller ska jag kanske skriva hen?) är en mekanisk imbecill och har förtjänat det.
Jag blev ärligt lite besviken nu.
Jag trodde du skulle framföra denna hoj iförd träskor, slitna jeans och med en halv cigarr i mungipan, med ena handen på gasrullen fastlåst i det öppnaste av öppna lägen och en oljekanna i andra näven som du smörjer alla kedjor med.
Ja, jag hatar ju att göra folk besvikna
Var har du handlat dom stiliga bränsleslangarna?
Har haft en pelarborr på lut ett tag. arboga nåt. från ett dödsbo. Väldigt luddigt, kanske till salu,kanske inte. Väldigt vaga uppgifter om vad det var.
Igår gick det i lås. För 5000:-.
Dessuom prutade jag till mig en plattjärns klipp
Ensån här fast i orginal färg. knappt använd
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=398534&d=1390984206
De har jag köpt på ok macken
Har haft en pelarborr på lut ett tag. arboga nåt. från ett dödsbo. Väldigt luddigt, kanske till salu,kanske inte. Väldigt vaga uppgifter om vad det var.
Igår gick det i lås. För 5000:-.
Dessuom prutade jag till mig en plattjärns klipp
Ensån här fast i orginal färg. knappt använd
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=398534&d=1390984206
De har jag köpt på ok macken
Nu blev jag avis. Det var lite mer än en vanlig pelarborr det...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|