kray skrev:Finns det någon uppdaterad lista på vilka som anmält intresse om det här nu? Sitter här med pengarna i handen å väntar på att få skicka iväg dom nu.
Prisförhandlingar äger rum på tisdag-torsdag nästa vecka. Prisnivån skall accepteras av beställarna under veckoslutet 28-29 Augusti och pengarna skall vara inbetalda på bankgiro 31 Augusti. Det är "POINT OF NO RETURN". De som har betalat in till 1 Sept. kommer att ha sin hoj i denna sändning. Jag håller alla uppdaterade genom tråden här. Beställningen görs 2 September och pengarna flyttas över till spärrat konto som ingen har tillgång till, inte ens Perssonxermi skrev:typ när kommer betalningen ske?
man blir ju onekligen lite sugen
//Jonas
Du säger att tull och moms är inräknat i priset?Jorrd skrev:Jag vet bara att på Zatzy försökte vi undvika att behöva låna en 40 fotare eftersom de var så betydligt mycket dyrare.
funkar faktiskt jävligt bra betydligt bättre kvalite än vad jag hoppades på och toppar c:a 65-70 på rakanAsken skrev:Hur fungar den moppen då, kvalité?
Då uthängs man till offentlig åtlöje och plundras på allt man har och ägerxermi skrev:vad händer om man har beställt, men inte har pengarna den 31:a ?
//Jonas
Sam skrev:Då uthängs man till offentlig åtlöje och plundras på allt man har och äger
Nej, ingenting förutom att man inte får en minimoto i denna sändning.
Davve84 skrev:Dum fråga kanske men de e inte så att dem kommer i delar !!!
vet massa fall då folk har köpt stora partier från utlandet o fått allt i delar!!!
o vart kan man få tag på delar till dem!?
....
va bara en fundering
Sam skrev:Prisförhandlingar äger rum på tisdag-torsdag nästa vecka. Prisnivån skall accepteras av beställarna under veckoslutet 28-29 Augusti och pengarna skall vara inbetalda på bankgiro 31 Augusti. Det är "POINT OF NO RETURN". De som har betalat in till 1 Sept. kommer att ha sin hoj i denna sändning. Jag håller alla uppdaterade genom tråden här. Beställningen görs 2 September och pengarna flyttas över till spärrat konto som ingen har tillgång till, inte ens Persson
Vi gör en beställning först när pengarna är inne. Är du i valet och kvalet, skriv det på beställningen så kan vi reservera oss mot bortfall.xermi skrev:hehe
men skapar det problem för dig som importerar, om jag lägger in en beställning, men blir rånad innan den 31, så att jag inte kan betala?
//Jonas
Allt detta kommer du att få svar på när det blir aktuellt med en beställning. Allt löses på smidigaste / billigaste sätt. Bara lugn. Förhandlingarna är inte påbörjade än.Masterlord skrev:Vem ska hemtagningen göras på, har för mig att det måste vara en godkänd importör?
Har leverantören uppgett leveransvillkor?
Är det CAD som betalningsvillkor?
Ja, leveransvillkor och betalningsvillkor kan man ju förhandla om.Sam skrev:Allt detta kommer du att få svar på när det blir aktuellt med en beställning. Allt löses på smidigaste / billigaste sätt. Bara lugn. Förhandlingarna är inte påbörjade än.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|