I kina kan allting fixas när man vet hurNOBY skrev:Problemet e nog att fabriken inte har alla moppar i delar utan de fraktas hela
//Norbert
I kina kan allting fixas när man vet hurNOBY skrev:Problemet e nog att fabriken inte har alla moppar i delar utan de fraktas hela
//Norbert
men i hur många delar är dom då?? hur i tur plockade är dom??Sam skrev:I kina kan allting fixas när man vet hur![]()
addegbg skrev:Kan ni inte lägga upp en fullständig prislista?
Vill veta priset på snöskotern...
http://ybob.en.ec21.com/GC00500824/CA00550573/Snow_Scooter.html
![]()
ja fast man kan ju jämför priset med 14e tex i grundpris 165$ o kanske nåt kostar 175 då vet man att priset inte blir så stor skillnadNOBY skrev:Nog ingen idee folk frågar efter priser.. då SAM själv måste göra en kalkyl och kolla hur mkt han ska lägga på varje moppe så att det täcker alla kostnader.
//Norbert
Det hela hänger på SVENSKA tullbestämmelser. Jag kommer att prata med tullen och kolla om det räcker att ta loss framgaffeln eller om det skall plockas isär mer.Jens_von_Helvette skrev:men i hur många delar är dom då?? hur i tur plockade är dom??
Sam skrev:Det hela hänger på SVENSKA tullbestämmelser. Jag kommer att prata med tullen och kolla om det räcker att ta loss framgaffeln eller om det skall plockas isär mer.
Tullbestämmelser drar gränser vid 50ccm. Det blir dyrare att importera en 50ccm. Och mer kompliceratRavetrancer skrev:ja o jag vill ha pris på 50cc 4hjulingen
jag köpte en eu moppe genom citcop billigt (5995+moms) där var framhjulet o styret isär, det har kanske nåt med tullbestämmelser att göraSam skrev:Det hela hänger på SVENSKA tullbestämmelser. Jag kommer att prata med tullen och kolla om det räcker att ta loss framgaffeln eller om det skall plockas isär mer.
Jag kände till den biten och förmodar att det gäller även i detta fall, men storebror kan man inte lita på. Han plockar dig på nolltid om du inte har ordentligt på fötterna.Steve Harris skrev:jag köpte en eu moppe genom citcop billigt (5995+moms) där var framhjulet o styret isär, det har kanske nåt med tullbestämmelser att göra
Steve Harris skrev:jag köpte en eu moppe genom citcop billigt (5995+moms) där var framhjulet o styret isär, det har kanske nåt med tullbestämmelser att göra
Jo det var därifrån, de gjorde endast en storbeställning från asien, man kan köpa samma moppe för 9500 hos olika leverantörer (Baotian 4_taktare)addegbg skrev:Citcop??? vad är det, kollade på google och fick fram någon värmepumps firma? Det var inte där du köpte din moppe va?
jo det förstås, men den heter så här o e på 49ccSam skrev:Tullbestämmelser drar gränser vid 50ccm. Det blir dyrare att importera en 50ccm. Och mer komplicerat![]()
De är tillverkade i Taiwan, inte i röda Kina.Steve Harris skrev:Jo det var därifrån, de gjorde endast en storbeställning från asien, man kan köpa samma moppe för 9500 hos olika leverantörer (Baotian 4_taktare)
Steve Harris skrev:jag köpte en eu moppe genom citcop billigt (5995+moms) där var framhjulet o styret isär, det har kanske nåt med tullbestämmelser att göra
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!