Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.

NOBY

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sthlm
Hoj
motorynka
Ang. reservdelar så skickar företag med lite reservdelar gratis när det gäller kontainer beställningar samt att de har 3 månader garanti på motorn och basic delarna.

//Norbert
 

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
Meningen med minimoto är ju att det ska vara små ;) (kortare bit att falla när man lowsidar då)

Finns det inga andra bilder på 14E? T.ex. med människa på eller liknande?
 

Riskok

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Ort
JKPG
Hoj
Pocket Bike
NOBY skrev:
Riskok jag har gjort en kalkyl på det hela... och kollat upp priset, jag har inte sagt du tjänar defenetivt så mkt utan jag fråga dig själv men du vill vara hemlig och inte tala om eller hjälpa ... jag kan diffa lite där men du gör dig en bra haka på det hela... Jag trodde i första stund att det skulle vara ett hjälp att någon ska ta hand.. men du har gjort en business utav detta som du tar ut för mkt ... Det gillar jag inte...

//Norbert

Norbert då sänker väl du priset på zatzy hoppas jag... Kan inte både du jag och sam som håller i det här bara ta ett lite lungt och sluta :fatta! . Jag har fått min PI och snart är den betald och då kommer hojarna och jag fixar allt till dom som köper utav mig. 167,5:- räknar jag med som sagt och det är en öl och en pizza per hoj. Vet att du blev sur för att jag plockade bort dig men jag gjorde det som var lättast för mig och dom som köpt hoj.

Kul att se när ni fått eran PI och pengarna ska in det blir tufft men ni är ju som sagt någr fler som hjälper till.

MVH Patrik
 

NOBY

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sthlm
Hoj
motorynka
Riskok skrev:
Norbert då sänker väl du priset på zatzy hoppas jag... Kan inte både du jag och sam som håller i det här bara ta ett lite lungt och sluta :fatta! . Jag har fått min PI och snart är den betald och då kommer hojarna och jag fixar allt till dom som köper utav mig. 167,5:- räknar jag med som sagt och det är en öl och en pizza per hoj. Vet att du blev sur för att jag plockade bort dig men jag gjorde det som var lättast för mig och dom som köpt hoj.

Kul att se när ni fått eran PI och pengarna ska in det blir tufft men ni är ju som sagt någr fler som hjälper till.

MVH Patrik

Självklart kommer jag sänka priset om det verkligen blir så att jag går plus så mkt.. Men jag bryr mig inte hur mkt du vinner på det utan att du gör en business utav det och att du e inte så hjälpsam när det kommer till frågor ang. hela processen... lite tråkigt.

//Norbert
 

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
Nu är vi säker 100 st som är intresserade av att skaffa en pocket bike, när skall beställningen göras samt "listan som är bindande" och vilken dag är deadline ?
 

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000RR
spoon skrev:
LY-CIG12 USD220.00
LY-CIG083GE USD215.00
LY-CIG14A USD165.00
LY-CIG14D USD165.00
LY-CIG14E USD165.00

Hur kan dom vara så billiga???
220.00 USD= 1716 sek för G2 moddelen
Verkar som den har stötdämpare, lampor mm som inte g14 har.
Nu har jag besluts ångest om nått :va
 

NOBY

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sthlm
Hoj
motorynka
addegbg skrev:
Hur kan dom vara så billiga???
220.00 USD= 1716 sek för G2 moddelen
Verkar som den har stötdämpare, lampor mm som inte g14 har.
Nu har jag besluts ångest om nått :va

E14 är minimoto... G2 är en pocketbike me andra ord lite större därför har den fler finesser samt dyrare. Jag tippar på att g2 kommer hamna runt 2500kr och ej 1716kr ... man måste ha i åtanke kontainer/frakt/tull/moms osv...

//Norbert
 

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Hedesunda
Hoj
X-JELL
NOBY skrev:
E14 är minimoto... G2 är en pocketbike me andra ord lite större därför har den fler finesser samt dyrare. Jag tippar på att g2 kommer hamna runt 2500kr och ej 1716kr ... man måste ha i åtanke kontainer/frakt/tull/moms osv...

//Norbert


hur mycket blir det för en E14 om den kostar 165 USD med frakt å sånt?
 

ITZHAK

Musikalernas Robin Hood
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Nordväst om Ungern
Hoj
Kulturraket
Hur gör ni med demurrage och försäkringskostnader för eventuellt gemensamt haveri?
Är hamnavgifterna med i kalkylen?
Vem tar momssmällen?
 

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
Vi sätter EN TIDSGRÄNS för beställningar till LÖRDAG DEN 22 AUGUSTI 2004 KL 24.00. ALLA BESTÄLLNINGAR TILL Mac med ett PM

På måndag sammanställer Mac beställningarna, och på tisdag morgon 03.00 svensk tid kontaktar vi fabriken och speditören för bästa pris angående modeller och leveranstider.

Om allt faller väl in kan vi KANSKE få det igenom med 4,5% eller drömläge om alla vill plocka ihop sina egna minimotos med 0% skatt!!
 

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Hedesunda
Hoj
X-JELL
Sam skrev:
Vi sätter EN TIDSGRÄNS för beställningar till LÖRDAG DEN 22 AUGUSTI 2004 KL 24.00. ALLA BESTÄLLNINGAR TILL Mac med ett PM

På måndag sammanställer Mac beställningarna, och på tisdag morgon 03.00 svensk tid kontaktar vi fabriken och speditören för bästa pris angående modeller och leveranstider.

Om allt faller väl in kan vi KANSKE få det igenom med 4,5% eller drömläge om alla vill plocka ihop sina egna minimotos med 0% skatt!!

Ska det vara betalt till dig då också??
 

NOBY

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sthlm
Hoj
motorynka
Sam skrev:
Vi sätter EN TIDSGRÄNS för beställningar till LÖRDAG DEN 22 AUGUSTI 2004 KL 24.00. ALLA BESTÄLLNINGAR TILL Mac med ett PM

På måndag sammanställer Mac beställningarna, och på tisdag morgon 03.00 svensk tid kontaktar vi fabriken och speditören för bästa pris angående modeller och leveranstider.

Om allt faller väl in kan vi KANSKE få det igenom med 4,5% eller drömläge om alla vill plocka ihop sina egna minimotos med 0% skatt!!

Problemet e nog att fabriken inte har alla moppar i delar utan de fraktas hela :(

//Norbert
 

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
Jens_von_Helvette skrev:
Ska det vara betalt till dig då också??
NEJ

Betalar gör ni när vi har beställningen klar och offert från leverantören samt speditör genomklubbat. Vi gör detta helt transparent så ingen känner sig blåst eller utnyttjad.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top