Mac
Ny medlem
Det viktigaste är nu att dem som inte har valt antal och model meddelar mig om detta. Annars stryker jag er när deadlinen gått ut.
Ravetrancer skrev:189beställda nu, 40fotaren rymmer 246 14e
Ravetrancer skrev:189beställda nu, 40fotaren rymmer 246 14e
Mechanic_D skrev:Okey...
Att få upp antalet till 200-220+ ska väl inte vara några större problem, undrar bara vad frakten blir för en sån container. Fast å andra sidan delas den på ca 130-140 pers så det blir nog bra mycket billigare än 20fotaren ändå
Steve Harris skrev:tycker att det börjar bli lite jobbigt att följa denna tråd då man är orolig att missa nåt. Mitt förslag är att det börjas en tråd där bara mac, sam och ev. nån fler som är inblandad i köpet får skriva, då blir det enkelt för oss som beställt att se vad som händer o vad som ska göras. vad tycker ni???
Mac skrev:Ni som hade beställt LY-CIG083G2, t.ex NOBY. Varför fick inte ni beställa med Zatzy? Är dom större än de "vanliga"?
Mechanic_D skrev:Okey...
Att få upp antalet till 200-220+ ska väl inte vara några större problem, undrar bara vad frakten blir för en sån container. Fast å andra sidan delas den på ca 130-140 pers så det blir nog bra mycket billigare än 20fotaren ändå
om vi fyller en 40 fotare som rymmer 246 jämfört med 110bara i en 20 fotare så tror jag det lönar sig med den storaMechanic_D skrev:Okey...
Problemet är bara hur hindra andra att "spamma" sönder tråden?Steve Harris skrev:tycker att det börjar bli lite jobbigt att följa denna tråd då man är orolig att missa nåt. Mitt förslag är att det börjas en tråd där bara mac, sam och ev. nån fler som är inblandad i köpet får skriva, då blir det enkelt för oss som beställt att se vad som händer o vad som ska göras. vad tycker ni???
kan inte swedie fixa det kanskeSam skrev:Problemet är bara hur hindra andra att "spamma" sönder tråden?
Mac skrev:Ni som hade beställt LY-CIG083G2, t.ex NOBY. Varför fick inte ni beställa med Zatzy? Är dom större än de "vanliga"?
destiny_78an skrev:Nja, frakten ska fotfarande delas per hoj. Beställer du fler får du betala mer frakt . Logiskt
Mechanic_D skrev:Jo det är sant :kocko
Ravetrancer: Självklart är det så, undrar bara om vi kan få tag i så många intresserade till.
GlennB skrev:Gruppköpet som riskok gjorde på zatzy hade ju egentligen inget med zatzy att göra utom att det började där, allt sköttes via mail direkt till honnom.
Dock så tycker många (inkl mej själv) att han skötte det ganska dåligt av flera anledningar, och andra klantade sej själv när dom ville beställa, bortsett från det så var det en ganska låg maxgräns på antal köpare.
I mitt fall beställde jag en modell, men plötsligt så var jag bokad på en helt annan modell jag aldrig ville ha, varvid jag avstod den.
Tyvärr det går inte svarade Swedie.Steve Harris skrev:kan inte swedie fixa det kanske
Riskok skrev:Varför lägga ner 2700:- på en skit hoj med kass lack när det kanske finns hojar för 3500:- med 3,5hk motor och R1:a look samt go lack?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |