Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
Ravetrancer skrev:
det e ju bra, men vem är du Sam, jag vet inte vem du är, en presentation kanske vore på sin plats?:)


Presentation av mig (Sam).

Kristofer Stiernhufvud
Gränsgatan 9
28020 Bjärnum
tel.070-282 5051
52 år, akademisk utbilding, tillgångar tillräckligt, inget behov av likvida medel, Bankgironummer 5260-5086, skonummer 46, hoj ZZR1200 med 140mil på tavlan, bor i Shanghai emellanåt, har 3 barn varav 2 hemma, 2+4år, täkte bo kvar i huset ett bra tag till :D Har en 4-rummare i Shanghai som de mest misstänksamma kan få adressen till efter de betalt sin hoj :yoparty
 

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
Sam skrev:
Presentation av mig (Sam).

Kristofer Stiernhufvud
Gränsgatan 9
28020 Bjärnum
tel.070-282 5051
52 år, akademisk utbilding, tillgångar tillräckligt, inget behov av likvida medel, Bankgironummer 5260-5086, skonummer 46, hoj ZZR1200 med 140mil på tavlan, bor i Shanghai mellanåt, har 3 barn varav 2 hemma, 2+4år, täkte bo kvar i huset ett bra tag till :D Har en 4-rummare i Shanghai som de mest misstänksamma kan få adressen till efter de betalt sin hoj :yoparty


*klockren humor*
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
Sam skrev:
Presentation av mig (Sam).

Kristofer Stiernhufvud
Gränsgatan 9
28020 Bjärnum
tel.070-282 5051
52 år, akademisk utbilding, tillgångar tillräckligt, inget behov av likvida medel, Bankgironummer 5260-5086, skonummer 46, hoj ZZR1200 med 140mil på tavlan, bor i Shanghai emellanåt, har 3 barn varav 2 hemma, 2+4år, täkte bo kvar i huset ett bra tag till :D Har en 4-rummare i Shanghai som de mest misstänksamma kan få adressen till efter de betalt sin hoj :yoparty
Låter bra..

men innan jag anförtror mina pengar till dig skulle jag gärna vilja veta namnen på dina barn, hur lång du är och allmän info om ev. husdjur :hihi


:hej
 

Lightning

Använd omvänd psykologi...
Gick med
9 Apr 2004
Ort
Strömsund
Hoj
Honda CR450F Motardo
Klockisch Sam för att du tar tag i det hela..!

Låt oss säga att det blir en full container, och en halv full...??
Vem bestämmer vem som ska få en bike och vem som inte ska få?
Ska vi fylla på zatzy folket då?
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Sam skrev:
Presentation av mig (Sam).

Kristofer Stiernhufvud
Gränsgatan 9
28020 Bjärnum
tel.070-282 5051
52 år, akademisk utbilding, tillgångar tillräckligt, inget behov av likvida medel, Bankgironummer 5260-5086, skonummer 46, hoj ZZR1200 med 140mil på tavlan, bor i Shanghai emellanåt, har 3 barn varav 2 hemma, 2+4år, täkte bo kvar i huset ett bra tag till :D Har en 4-rummare i Shanghai som de mest misstänksamma kan få adressen till efter de betalt sin hoj :yoparty
heheh lånar gärna lägenheten när du inte är där:)
 

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Ort
Hedesunda
Hoj
X-JELL
men blir det en och en halv konteiner med beställningar från sh så kanman ju fylla på med zatzy's beställningar...

bra Sam att du ställer upp på det här :bow
 

Mechanic_D

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Ja
Just hemkommen från jobbet och har ca 13 sidor att läsa, har ni kommit fram till ungefär hur många hojjar det är?
Låtar som om det börjar bli fullt i containern ganska snart. :)
Är det fortfarande Riskok som tar hand om beställningen? Tycker det verkar säkrast då han har lite erfarenhet :)
 

micke_gt

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
luleå
Hoj
inte än=/
vilka modeller är de som gäller ? kan nånn som har kolla skriva ner de
ifall de nu blir aktuellt att vi zatzy folk får bes :tungan

e intresserad av en dirtbike tror ja fanns nånn me 100cc går de å beställa en sånn ??
 

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
Sam skrev:
Vi sätter EN TIDSGRÄNS för beställningar till LÖRDAG DEN 22 AUGUSTI 2004 KL 24.00. ALLA BESTÄLLNINGAR TILL Mac med ett PM

På måndag sammanställer Mac beställningarna, och på tisdag morgon 03.00 svensk tid kontaktar vi fabriken och speditören för bästa pris angående modeller och leveranstider.
Repris
 

Westergren

Homokuppe, liten palle, söka andra kille
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
S3 -05, Perák -49, Z650 -82
Sam skrev:
Kontot tillhör mig, och jag är inte i behov av snabba likvida medel :D . Du får helt enkelt räkna det som en riskfaktor för att få din minimoto så pass billigt :tummenupp

Alla aktuella uppgifter kommer att distribueras vi rätt tidpunkt.

Vi sätter EN TIDSGRÄNS för beställningar till LÖRDAG DEN 22 AUGUSTI 2004 KL 24.00. ALLA BESTÄLLNINGAR TILL Mac

På söndag sammanställer Mac beställningarna, och på måndag morgon 03.00 svensk tid kontaktar vi fabriken och speditören för bästa pris angående modeller och leveranstider.


Hejhej, jag är en av de stackarna från Zatzy som blev bortprioriterade av okänd anledning i sista sekund, har läst igenom hela tråden nu och har en liten fråga.
Denna deadline för beställningar, gäller den endast för er trogna SH-medlemmar? Jag skickade ett PM till Mac ang. min ev. beställning (om jag nu får vara med på detta dvs). När får vi som är lite nedprioriterade här reda på om vi får vara med och beställa?

Mvh / Jon
 

Mechanic_D

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Ja
micke_gt skrev:
vilka modeller är de som gäller ? kan nånn som har kolla skriva ner de
ifall de nu blir aktuellt att vi zatzy folk får bes :tungan

e intresserad av en dirtbike tror ja fanns nånn me 100cc går de å beställa en sånn ??

Tycker vi ska ligga lågt med att bjuda in zatzy-folk.
Vi prioriterar sporthojjare före dom och det ska nog inte vara helt omöjligt att fylla en hel container om vi inte redan har gjort det.
Mac, har du nån koll på exakt hur många hojjar som är beställda?
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
kray skrev:
Hejhej, jag är en av de stackarna från Zatzy som blev bortprioriterade av okänd anledning i sista sekund, har läst igenom hela tråden nu och har en liten fråga.
Denna deadline för beställningar, gäller den endast för er trogna SH-medlemmar? Jag skickade ett PM till Mac ang. min ev. beställning (om jag nu får vara med på detta dvs). När får vi som är lite nedprioriterade här reda på om vi får vara med och beställa?

Mvh / Jon
eftersom du reggat dig på SH så är du så vitt jag vet medlem här:)
 

destiny_78an

Hatar köer....
Gick med
29 Apr 2003
Ort
Fruängen
Hoj
GPZ 500s *såld*
Mechanic_D skrev:
Tycker vi ska ligga lågt med att bjuda in zatzy-folk.
Vi prioriterar sporthojjare före dom och det ska nog inte vara helt omöjligt att fylla en hel container om vi inte redan har gjort det.
Mac, har du nån koll på exakt hur många hojjar som är beställda?

Det är väl runt 150 st just nu...
 

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
kray skrev:
Hejhej, jag är en av de stackarna från Zatzy som blev bortprioriterade av okänd anledning i sista sekund, har läst igenom hela tråden nu och har en liten fråga.
Denna deadline för beställningar, gäller den endast för er trogna SH-medlemmar? Jag skickade ett PM till Mac ang. min ev. beställning (om jag nu får vara med på detta dvs). När får vi som är lite nedprioriterade här reda på om vi får vara med och beställa?

Mvh / Jon

tror nog att du oxå får beställa.... varför inte.

tror inte alla har riktig koll här.

skicka din beställning till mac så löser sig allt !

//A
 

Westergren

Homokuppe, liten palle, söka andra kille
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
S3 -05, Perák -49, Z650 -82
Webspy skrev:
tror nog att du oxå får beställa.... varför inte.

tror inte alla har riktig koll här.

skicka din beställning till mac så löser sig allt !

//A


Jag hoppas och håller tummarna stenhårt! :)

/Jon
 

Lightning

Använd omvänd psykologi...
Gick med
9 Apr 2004
Ort
Strömsund
Hoj
Honda CR450F Motardo
Men om det blir en continer som blir halv full...
Är det bara inte att vänta en halv vecka till då? Eftersom det verkar strömma in intresse-PM?
 

Mechanic_D

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Ja
Någon som vet hur många hojjar som får plats i den största containern samt vad den kostar att frakta?
Ju fler hojjar desto billigare!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top