Riskok skrev:Tyvärr är det så att inte många förstår att ingen av oss vet vad vi pysslar med. Jag vill göra allt så lätt för mig som möjligt och inte hålla på med en massa stull. Saken är ju som sagt den att hojarna kan vara skit och inte funka alls bra. Är det inte bättre då om någon som jag tar tag i det beställer hem en 20 fotare med folk som inte räknar med något. Det finns som sagt va inga garantier på hur länge hojarna funkar samt hur bra dom går. Jag tror nog att när någon som jag eller Noby har tagit hem en 20 eller 40 fotare bör fixa hem dom andra då också. 99% av alla här och på zatzy kan ju vänta 20 dagar extra för ett andra lass. Vänta är mitt råd till alla. Tänk om inte 14E modellen är den bästa tänk om G2:an är bättre. Jag tycker att det är skit skoj att folk vill handla pocket bikes men jag vet att folk på zatzy inte riktigt vet vad detta handla om i tid och kostnader. Det är ju liksom inte bara att åka och hämta en 40 fotare vid hamnen fylld med 200 hojar av olika modeller och färger. Varför lägga ner 2700:- på en skit hoj med kass lack när det kanske finns hojar för 3500:- med 3,5hk motor och R1:a look samt go lack?
Så ta ett lungt ni som inte vet riktigt än mer hojar kommer att komma hem och jag kommer ha reservdelar till dom. Alla som köpt hoj av mig kommer att få bra rabatter på dessa och jag kommer även hjälpa till om något strular och inte funkar som det ska när hojen kommer.
MVH Patrik AKA: Riskok
Så du håller på att bygga upp en bussiness med reservdelar och vinst?
För mig låter det som om du inte vet vad du sysslar med. Kan du kinesiska och deras förhandlingspolitik? Det är inte skit de säljer om du inte köper skit.
Last edited: