Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.

Mr. Dante

MaChInE hEaD
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Partille
Hoj
Motocompo -82, Z50A Custom -69, Z50A -70, Z50Jz -79
Reservdelar?
Hur blir det med det? Dom äter en del delar...
 

NOBY

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sthlm
Hoj
motorynka
Ravetrancer skrev:
billigare o frakta till Göteborg du vet!!!!

Yes 500kr billigare till göteborg :) 2000USD mot 2100usd men som sagt det ska skeppas till närmaste hamn där den som har hand om detta gruppköp. i dettafall SAM.

//Norbert
 

sp33dy

Svärmorsdrömmen.
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Bohuslän
Hoj
WR450, DB7
Innan vi/Sam bestämmer vart containern ska landas så är det väl smidigt att se på hur det ska fortsätta, om nu Webspy ska sköta vidarefrakten kanske han anser att det är lättare att sköta från GBG?
 

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
sp33dy skrev:
Innan vi/Sam bestämmer vart containern ska landas så är det väl smidigt att se på hur det ska fortsätta, om nu Webspy ska sköta vidarefrakten kanske han anser att det är lättare att sköta från GBG?

Spelar inte så stor roll för mig... men jag tror vi spar en hel del tid på att ta den till GBG.....

//Anders
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Chefen Alabama skrev:
Men bättre till Sthlm...
kolla här, om allt kommer hit, så lastas det va, sen skickas allt som skall till stockholm på en lastbil....hur bra som helst....
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
jipppieee jag ska få minimotos, fan va kul det ska bli o köra med lillen:)
 

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
Ravetrancer skrev:
kolla här, om allt kommer hit, så lastas det va, sen skickas allt som skall till stockholm på en lastbil....hur bra som helst....

Kommer hojarna till sverige överhuvudtaget så e det hur bra som helst !
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
kan nån förklara lite mer ang pengarna o kontot, hur ser man till att pengarna är kvar o inte försvinner med kontoägaren?
 

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
Ravetrancer skrev:
kan nån förklara lite mer ang pengarna o kontot, hur ser man till att pengarna är kvar o inte försvinner med kontoägaren?
Kontot tillhör mig, och jag är inte i behov av snabba likvida medel :D . Du får helt enkelt räkna det som en riskfaktor för att få din minimoto så pass billigt :tummenupp

Alla aktuella uppgifter kommer att distribueras vi rätt tidpunkt.

Vi sätter EN TIDSGRÄNS för beställningar till LÖRDAG DEN 22 AUGUSTI 2004 KL 24.00. ALLA BESTÄLLNINGAR TILL Mac

På söndag sammanställer Mac beställningarna, och på måndag morgon 03.00 svensk tid kontaktar vi fabriken och speditören för bästa pris angående modeller och leveranstider.
 

Slaughter

The greatest wannabe there is....
Gick med
2 Jul 2004
Ort
Jönköping
Hoj
R1 2005....snart.
Sam skrev:
På söndag sammanställer Mac beställningarna, och på måndag morgon 03.00 svensk tid kontaktar vi fabriken och speditören för bästa pris angående modeller och leveranstider.

Vi som PM:at Mac redan behöver väl inte göra det igen...eller ska vi börja på ny kula ?
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
det e ju bra, men vem är du Sam, jag vet inte vem du är, en presentation kanske vore på sin plats?:)
 

Mac

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Sollentuna
Hoj
Hojlös för tillfället =(
Sam skrev:
Kontot tillhör mig, och jag är inte i behov av snabba likvida medel :D . Du får helt enkelt räkna det som en riskfaktor för att få din minimoto så pass billigt :tummenupp

Alla aktuella uppgifter kommer att distribueras vi rätt tidpunkt.

Vi sätter EN TIDSGRÄNS för beställningar till LÖRDAG DEN 22 AUGUSTI 2004 KL 24.00. ALLA BESTÄLLNINGAR TILL Mac

På söndag sammanställer Mac beställningarna, och på måndag morgon 03.00 svensk tid kontaktar vi fabriken och speditören för bästa pris angående modeller och leveranstider.

Känns som det kommer bli mycket att göra söndagkväll/natt då jag kommer hem på sööndag eftermiddag. Vi skulle inte kunna kontakta dom på tisdag istället?
 

Mac

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Sollentuna
Hoj
Hojlös för tillfället =(
Slaughter skrev:
Vi som PM:at Mac redan behöver väl inte göra det igen...eller ska vi börja på ny kula ?

Nej, PM:a ENDAST gällande ändringar, borttagningar eller tillägg
 

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Ort
Uppsala
Hoj
RF 900R
Sam skrev:
Det beror på hur båtarna går. Det tar tid att skeppa över de sju haven. DEt kan även bli längre tid än 50 dagar, det får speditören och deras skepp svara på.


Om jag inte helt missuppfattat så var det ju någon som hade mejlkontakt med den kinesiska firman och dom lovade väl att varorna skulle vara i svensk hamn inom 10dagar from att de fått in pengarna?

En annan tanke var att iochmed det stora antalet cyklar som ska beställas borde väl priset kunna pressas ytterligare? och ja jag är snål :D
 

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
SVooSh skrev:
Om jag inte helt missuppfattat så var det ju någon som hade mejlkontakt med den kinesiska firman och dom lovade väl att varorna skulle vara i svensk hamn inom 10dagar from att de fått in pengarna?

En annan tanke var att iochmed det stora antalet cyklar som ska beställas borde väl priset kunna pressas ytterligare? och ja jag är snål :D
Jag är gift med en Kinesiska. Tro inte på dem :D
 

Sam

Osingel
Gick med
19 Feb 2004
Ort
hemma
Hoj
En blå
Mac skrev:
Känns som det kommer bli mycket att göra söndagkväll/natt då jag kommer hem på sööndag eftermiddag. Vi skulle inte kunna kontakta dom på tisdag istället?
DEt är OK.
 

NOBY

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sthlm
Hoj
motorynka
Jag har haft telefonkontakt med en säljare på fabriken. En kontainer som rymmer 70 hojar kostar runt 18 000:- och det tar ca 10 dagar att få hem de.
Det du SAM måste tänka på e att varje modell har en annan kartong strl och blandar man för mkt kan det bli tokigt.... Man kanske ska hålla sig till 2-3 olika modeller?

//Norbert
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top