Ravetrancer skrev:billigare o frakta till Göteborg du vet!!!!
Men bättre till Sthlm...Ravetrancer skrev:billigare o frakta till Göteborg du vet!!!!
Ravetrancer skrev:billigare o frakta till Göteborg du vet!!!!
sp33dy skrev:Innan vi/Sam bestämmer vart containern ska landas så är det väl smidigt att se på hur det ska fortsätta, om nu Webspy ska sköta vidarefrakten kanske han anser att det är lättare att sköta från GBG?
kolla här, om allt kommer hit, så lastas det va, sen skickas allt som skall till stockholm på en lastbil....hur bra som helst....Chefen Alabama skrev:Men bättre till Sthlm...
Ravetrancer skrev:kolla här, om allt kommer hit, så lastas det va, sen skickas allt som skall till stockholm på en lastbil....hur bra som helst....
Kontot tillhör mig, och jag är inte i behov av snabba likvida medel . Du får helt enkelt räkna det som en riskfaktor för att få din minimoto så pass billigtRavetrancer skrev:kan nån förklara lite mer ang pengarna o kontot, hur ser man till att pengarna är kvar o inte försvinner med kontoägaren?
Sam skrev:På söndag sammanställer Mac beställningarna, och på måndag morgon 03.00 svensk tid kontaktar vi fabriken och speditören för bästa pris angående modeller och leveranstider.
Sam skrev:Kontot tillhör mig, och jag är inte i behov av snabba likvida medel . Du får helt enkelt räkna det som en riskfaktor för att få din minimoto så pass billigt
Alla aktuella uppgifter kommer att distribueras vi rätt tidpunkt.
Vi sätter EN TIDSGRÄNS för beställningar till LÖRDAG DEN 22 AUGUSTI 2004 KL 24.00. ALLA BESTÄLLNINGAR TILL Mac
På söndag sammanställer Mac beställningarna, och på måndag morgon 03.00 svensk tid kontaktar vi fabriken och speditören för bästa pris angående modeller och leveranstider.
Slaughter skrev:Vi som PM:at Mac redan behöver väl inte göra det igen...eller ska vi börja på ny kula ?
Sam skrev:Det beror på hur båtarna går. Det tar tid att skeppa över de sju haven. DEt kan även bli längre tid än 50 dagar, det får speditören och deras skepp svara på.
Jag är gift med en Kinesiska. Tro inte på demSVooSh skrev:Om jag inte helt missuppfattat så var det ju någon som hade mejlkontakt med den kinesiska firman och dom lovade väl att varorna skulle vara i svensk hamn inom 10dagar from att de fått in pengarna?
En annan tanke var att iochmed det stora antalet cyklar som ska beställas borde väl priset kunna pressas ytterligare? och ja jag är snål
DEt är OK.Mac skrev:Känns som det kommer bli mycket att göra söndagkväll/natt då jag kommer hem på sööndag eftermiddag. Vi skulle inte kunna kontakta dom på tisdag istället?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|