sp33dy skrev:Personligen tycker jag inte att Riskok bidrar med så mycket i denna tråd, är jag ensam om den åsikten?
He He det tror jag inte du är men vi lever i Sverige och där får man skriva precis det man vill

MVH Patrik
sp33dy skrev:Personligen tycker jag inte att Riskok bidrar med så mycket i denna tråd, är jag ensam om den åsikten?
DE sätter in pengarna på mitt konto. Du hittar mina uppgifter tidigare i tråden.Villee skrev:Kommer alla betala varförsig till bolaget eller kommer alla sätta in pengarna på nån svenks konto så att denna person har 1 miljon kr att skicka vidare?
Jorrd skrev:Tydligen fanns det råd, tips etc att ge och då bör man istället beakta dessa istället för att säga att "jag vill inte höra om eventuella problem som kan dyka upp, jag gillar överraskningar!"
Sam skrev:
Coola Ola skrev:Du är ju med på listan här http://wb275134.bahnhofbredband.se/? Bara ditt riktiga namn som saknas. (ZejtaN LY-CIG14E Black 1st)
Riskok skrev:Tror inte du kan köpa den modell här eller har jag fel?![]()
MVH Patrik
Riskok skrev:Tror inte du kan köpa den modell här eller har jag fel?![]()
MVH Patrik
Men det är nog tillräckligt för många många människor att gå under jorden..Sam skrev:DE sätter in pengarna på mitt konto. Du hittar mina uppgifter tidigare i tråden.
1 mille på kontot är INTE tillräckligt för att jag skall gå i landsflykt![]()
Dvdmaster skrev:Ja, du har fel. Svara bara på sånt du vet - inga djävla spam.
DisqoBizkit skrev:Men det är nog tillräckligt för många många människor att gå under jorden..
Jo jag håller med, jag litar inte på många människor när det gäller sånt..Riskok skrev:Jag vill inte låta dryg eller dum nu men det va en killa på zatzy samt några andra forum som heter Robbz. Han skulle köpa hem delar till sina polare sen flera år dom hade garage ihop t.o.m. Summan vi pratar om är 200000:-. För att komma till ett slut han hade köpt en resturang i spanien innan killarna gav han pengar. Efter detta så stack han och ingen vet var han är och dom lär aldrig se några pengar igen. Jag tror att Sam är en go kille och han kommer inte blåsa någon men konstiga saker kan och kommer alltid hända.
Här är länken
http://forum.zatzy.com/showthread.php?threadid=164275&highlight=robbz
MVH Patrik
Riskok skrev:Jag vill inte låta dryg eller dum nu men det va en killa på zatzy samt några andra forum som heter Robbz. Han skulle köpa hem delar till sina polare sen flera år dom hade garage ihop t.o.m. Summan vi pratar om är 200000:-. För att komma till ett slut han hade köpt en resturang i spanien innan killarna gav han pengar. Efter detta så stack han och ingen vet var han är och dom lär aldrig se några pengar igen. Jag tror att Sam är en go kille och han kommer inte blåsa någon men konstiga saker kan och kommer alltid hända.
Här är länken
http://forum.zatzy.com/showthread.php?threadid=164275&highlight=robbz
MVH Patrik
Svar NEJ. Pengarna står kvar på mitt konto i ungefär 5 dagar. Sedan måste de vidare till ett spärrat konto som våran bank och tillverkarens bank samarbetar om. På det spärrade kontot står de kvar tills tillverkaren har lastat konteinarna på båten i Shanghai och distribuerat tull och frakthandlingar till sin bank. Då tar hans bank kontakt med vår bank och begär transferering av stålarna samtidigt som de skickar pappersexercisen till vår bank. mm.mm.ConfuseD skrev:Hur funkar det för kontoinehavaren, kan han få en skattesmäll efter det här?? även om det e massa privatpersoner som gör ett gruppköp så sköts ju affären av en person som kommer få in väldigt mycke pengar på sitt konto.
Nej så är det, jag tror inte man kan lite blindt på nån, jag har då blivit lurad el.motsv. av samtliga kategorier tror jag..Coola Ola skrev:Fast om man inte kan lita på sina polare så kan man ju inte lita på nån. Det är ju inte svårt att kolla upp Sam samt att han är den han säger att han är hur ivfsh.
kajlyl skrev:
Fan va gött, ser ut som det finns hopp om att detta kan gå i lås nu
hehe.. tänkte på det, vad e vi uppe i nu? 400st? ...finns det änns så många i sverige i dagsläget? ....detta är en invation![]()
sist jag kolla var det tre... gissar på en stadig ökning om en månad eller två...Jorrd skrev:Ska bli spännande att göra sökningar på ord som "minimoto" eller "pocketbike" på blocket.se inom en snar framtid och se hur många annonser som dyker upp.![]()
![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |