spoon
Lucky 7's
Mechanic_D skrev:Haha det vore helfett! Jag är lungt på![]()
Förresten, vad säger polisen om du "råkar" åka på gatan?![]()
Det blir väll oskattad + oförsäkrad + oreggad... tror jag.
Mechanic_D skrev:Haha det vore helfett! Jag är lungt på![]()
Förresten, vad säger polisen om du "råkar" åka på gatan?![]()
spoon skrev:Det blir väll oskattad + oförsäkrad + oreggad... tror jag.
Peccus skrev:Detta har säkert diskuterats tidigare i tråden, men ni får ha överseende med att jag inte orkar läsa alla 50 sidor...
Ni är medvetna om att dessa cyklar inte får användas för tävlingsbruk på "officiella" tävlingar va (Anordnat av Maxat/Svemo)? Eller rättare, ni kanske skulle kunna få köra med dem i trimklass, fast då med ett effekthandikapp på 10-12Hk...
Vill absolut inte hacka eller visa mig duktig nu på något sätt, vill bara göra er uppmärksamma på detta så inte någon blir megabesviken när de kommer och vill ställa upp i Mod. Standard med en sådan där.
Ha det gott.
- Peter -
Sam skrev:DE sätter in pengarna på mitt konto. Du hittar mina uppgifter tidigare i tråden.
1 mille på kontot är INTE tillräckligt för att jag skall gå i landsflykt![]()
Jag har faktiskt principer som inte går att köpa för pengarna. Detta tillhör bland de. Men vill du diskutera andra saker i samband med pengar så går det alltid att göra (diskutera alltsåNuclearX skrev:Hur mycket vill du ha för o börja fundera lite på det då Sam?
Jag har redan folk på plats. Inte från SH men släkt. I Kina är det idag förbjudet med sådana här leksaker för att luften är så dålig, så enda sättet för fabriker som detta att överleva är att sälja utomlands. En liten avskärning på inhemsk marknad på c.500miljoner pers. när de inte kan sälja hemmaMörten skrev:Om det blir 500 minimotos som får ett snittpris på ca. 2300kr blir det alltså 1.150.000kr och en resa till fabriken borde gå på max 10.000kr. Det kanske inte skulle vara så dumt att betala resan dit åt två frivilliga killar från SH. Vilket ger endast 20.000kr/500st => 40kr/st extra. Det upplever jag som en billig "försäkring" och helt klart värt pengarna.
Sam skrev:Jag har redan folk på plats. Inte från SH men släkt. I Kina är det idag förbjudet med sådana här leksaker för att luften är så dålig, så enda sättet för fabriker som detta att överleva är att sälja utomlands. En liten avskärning på inhemsk marknad på c.500miljoner pers. när de inte kan sälja hemma![]()
Mechanic_D skrev:Ajdå det var illa![]()
![]()
Mr_SoaP skrev:men bara hoppa av o ta den under armen!
Vadå konstapeln jag bär ju på den![]()
Ta och vila upp dig nu ordentligtMac skrev:Nu åker jag till landet och kommer hem på Söndag kväll. Så bli inte oroliga om inte eran intresseanmälan kommer upp, jag fixar det på måndag.
Jorå det gör vi. Det finns ett antal som redan vill betala, men ni får lugna er en stund till. Pappersexercisen skall oxå i ordning.BlueNinJa skrev:hojtar ni till när inbetalning till konto kan ske?
dock, när ni vet vad kalaset kommer att gå på hehe![]()
Vill vi tävla så får vi väl fixa en egen klass... med över 500hojjar tror jag inte det är så svårt!Peccus skrev:Detta har säkert diskuterats tidigare i tråden, men ni får ha överseende med att jag inte orkar läsa alla 50 sidor...
Ni är medvetna om att dessa cyklar inte får användas för tävlingsbruk på "officiella" tävlingar va (Anordnat av Maxat/Svemo)? Eller rättare, ni kanske skulle kunna få köra med dem i trimklass, fast då med ett effekthandikapp på 10-12Hk...
Vill absolut inte hacka eller visa mig duktig nu på något sätt, vill bara göra er uppmärksamma på detta så inte någon blir megabesviken när de kommer och vill ställa upp i Mod. Standard med en sådan där.
Ha det gott.
- Peter -
Jag vill!!! jag vill!!!!! *räcker upp en hand*Mörten skrev:Om det blir 500 minimotos som får ett snittpris på ca. 2300kr blir det alltså 1.150.000kr och en resa till fabriken borde gå på max 10.000kr. Det kanske inte skulle vara så dumt att betala resan dit åt två frivilliga killar från SH. Vilket ger endast 20.000kr/500st => 40kr/st extra. Det upplever jag som en billig "försäkring" och helt klart värt pengarna.
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |