twinner skrev:Får Man någon bekräftelse på sin beställning eller?
//mackan
Med tanke på att ca 500 minisar snart kommer rulla i vårt avlånga land så får väl "svemo" bara se till att starta en klass för ossPeccus skrev:Detta har säkert diskuterats tidigare i tråden, men ni får ha överseende med att jag inte orkar läsa alla 50 sidor...
Ni är medvetna om att dessa cyklar inte får användas för tävlingsbruk på "officiella" tävlingar va (Anordnat av Maxat/Svemo)? Eller rättare, ni kanske skulle kunna få köra med dem i trimklass, fast då med ett effekthandikapp på 10-12Hk...
Vill absolut inte hacka eller visa mig duktig nu på något sätt, vill bara göra er uppmärksamma på detta så inte någon blir megabesviken när de kommer och vill ställa upp i Mod. Standard med en sådan där.
Ha det gott.
- Peter -
Låter som intressant utveckling.addegbg skrev:Med tanke på att ca 500 minisar snart kommer rulla i vårt avlånga land så får väl "svemo" bara se till att starta en klass för oss
zacka skrev:hejsan
Jag har nu försökt att beställa från 2 olika personer på zatzy
den ena la ner det pga att det inte va många som var med o det andra var det fullt o inte gick att beställa några fler
så nu undrar jag om jag har en möjlighet att beställa 2 st :
pocket bike
( Model Number : LY-CIG083G2 ) bleu
Har försökt att skicka ett PM, men hittade inte den här MAC
Jag uppskattar verkligen det ni gör o skulle bli jätte glad om jag lyckas köpa via er
Mvh zacka
zacka@bredband.net
Nope 500 hojar är flera än vad det finns "riktiga minimotos" i vårat avlånga land...kajlyl skrev:Vill vi tävla så får vi väl fixa en egen klass... med över 500hojjar tror jag inte det är så svårt!
gissade det!Peccus skrev:Nope 500 hojar är flera än vad det finns "riktiga minimotos" i vårat avlånga land...
kray skrev:En tanke ang. proportionerna på detta gruppköp: Det mest rättvisa vore självklart om de SH-medlemmar som var medlem innan denna tråd skapades prioriteras först på beställningslistan(detta innefattar dock inte mig själv), finns det fortfarande plats så tycker jag att det ska vara i ordning efter när man skickade sin intresseanmälan. (Hoppas att jag var tillräckligt tidig isf..
Det känns som att det är mest rättvist, sen är det upp till Sam och övriga som håller i trådarna till detta gruppköp att bestämma hur många hojar som skall tas hem.
Tvivlar dock på att alla som skickat intresseanmälda kommer betala in pengar när alla detaljer är färdigarbetade och priserna fastställda.
BlueNinJa skrev:luktar världsrekord av detta hehe , kan ju inte tänka mig någon/något som köpt lika många iallafall
hehe, det hade vart nice..Dvdmaster skrev:Ska vi kontakta guines rekordbok "Största beställningen av pocket bikes" SH stog för den enorma beställningen
Webspy skrev:Jag har ett par lastbilar privat.... så jag kan åka ner o hämta alla hojar som ska till STHLM......
Sam skrev:Jag har faktiskt principer som inte går att köpa för pengarna. Detta tillhör bland de. Men vill du diskutera andra saker i samband med pengar så går det alltid att göra (diskutera alltså )
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari