marcus_136 skrev:Undra hur många nya medlemmar vi har fått här på sporthoj sen den här tråden las upp.
spoon skrev:vilka dämpare?
Aha, det lät som att man var tvungen byta kolvringar varannat race... ;D Vi Husakillar e vana meckande så det lät inte så farligt ;D Bara på me nån härlig kräm runt skruvarna så fixxar det sigsnoopyx skrev:kolla att skruvarna sitter...mycket kan ju henda...demparen kan ju flyga av =(
Sam skrev:Det är därför jag inte vill dra de in i "peanutsbussiness" om det går utan.
*Foxen* skrev:det lär nog ha bivit en "ganska" stor mängd som hittat hit sen tråden las upp!!
Sam skrev:Det är därför jag inte vill dra de in i "peanutsbussiness" om det går utan.
Riskok skrev:zatzy rules
Coola Ola skrev:Jaha? Vad gör du här då?
spoon skrev:riskok har ju snart en pocketbike
det är ju därför han hänger här!!
Veztra skrev:Tror inte det räcker med EN. hans matematik går inte ihop!
Riskok skrev:zatzy rules
MackeNo1 skrev:Såg den här tråden för 1:a gången igår kl 23.50, skickade givetvis in en intresseanmälan till Mac via Pm på en gång. Tyvärr glömde jag modellbeteckningen vilket jag kom på efter 30min när jag hunnit läsa igenom en del av tråden. Skickade ett Pm till Mac med modellbeteckning vid 00.30
Så nu går man här och är nervös för att man inte ska få nån hoj pga klantighet
MostWanted_NKPG skrev:det är ju bara å ta de som är riktiga sporthoj.com:are i första hand så inte bilfolket tjänar på sh.com s forum... det ska ju gynna hojj åkarna i första hand tycker ja...
Webspy skrev:Vem vet..... dom kanske tar sig i kragen o inser att det e hoj man ska åka......
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|