BillS
DayDreamer©
672 hojar på intresselistan då
galet mycket.. Lycka till dom som tänkt köpa billigt och sen sälja på blocket
galet mycket.. Lycka till dom som tänkt köpa billigt och sen sälja på blocket
The-PatriX skrev:Skummade igenom tråden lite på zatzy om beställning av MiniMotos.
Tycker det är ett svinigt sätt som killen där bestämde villka som får beställa och villa som inte får.
Om det nu blir för många här på Sh.com så hoppas jag att de som beställde först får sina hojjar, sak samma om någon långt upp beställt många, först in vinner som sagt, inte sist in med många hojjar.
(glider iväg och tittar vart jag står på listan)
Edit: Blaha, stod som hoj nummer 252. Trodde jag stod mycke längre ner (omkring 100). Äh prioritera mig så ska jag smiska er alla i ett race eller 2
\/
Passar på att lägga till ett citat från zatzy.com/forum
21/08 -04 17:57
Originally posted by riskok
Jag har ingen snö i oktober har du?
Vänta är mitt råd. 500 hojar och två 40 fotare som ska tas om hand om av "amatörer" låter inte bra tyvärr. Jag är inget proffs därför satte jag en gräns på hur mycket jag vet att jag klarar av.
MVH Patrik
Verkar som han försöker smuttskasta Sam och grabbarna :kocko
och på så sätt få folk att köpa från han till rövarpriser och inte här =(
Näe röstan för en banning av hans MAC adress
(hela smuttskastnings tråden)]http://forum.zatzy.com/showthread.php?threadid=176012
:cornRiskok skrev:Bara så att du vet så står jag för det jag skrev. Har man inte gjort det innan är man en amatör så är det bara. Sam har inte plockat hem 500 hojar innan och jag har inte plockat hem 100 hojar innan. Bara för att sporthoj plockat in extremt många hojar på sin beställning så betyder det väl inte att jag måste göra det? Jag ville prova och se om man inte ska köpa något annat nästa gång. Vem säger att dom här hojarna är bäst och billigast?
MVH Patrik
MostWanted_NKPG skrev:det är ju bara å ta de som är riktiga sporthoj.com:are i första hand så inte bilfolket tjänar på sh.com s forum... det ska ju gynna hojj åkarna i första hand tycker ja...
Sam skrev:Vi "amatörer" kan ta det lungt Det som kommer i slutändan när allt är betalt får vi se. DEt kan finnas några som får kanske bara 5 i stället för 15, men tiden visar när alla har betalt.
Till Riskok:
Du får gärna kalla mig för amatör. Jag har bara sålt kärnkraftsverk och annat skräp till Asien och Europa och importerat saker i 30 år, men för fasiken kalla inte alla som är med detta "deal" för det. Det finns folk som sysslar med dessa saker 8 timmar om dagen 5 dagar i veckan 280 dagar om året. De kan sin sak och du får bara dåligt rykte, som du kanske har upptäckt redan.
Riskok skrev:Vad händer om en hoj är kass? Vad händer om något går sönder på vägen?
MVH Patrik
Riskok skrev:Som sagt jag kallade mig själv också för "amatör".
Jag jobbar också med det här 5 dagar i veckan och 280 dagar om året.
Skillnaden är väl att jag plockar hem bildelar och du annat. Visst jag har bara pysslat med det i ungefär 4 år så du har klart mer erfarenhet. Men det verkar som om inte någon fattar vad jag skrev. Jag tror inte det är några som helst problem med att plocka hem hojarna men allt vad pengar, frakt och lager heter kommer alltid att vara ett problem hur gör ni om folk börjar sätta in en viss summa som sen inte kan hållas för det bara blir en och en halv "låda"? Det är mycket pengar mycket folk och runt 120m3 som ska lösas. Tyvärr så är det alltid problem med sånt här. Vad händer om en hoj är kass? Vad händer om något går sönder på vägen?
MVH Patrik
Sam skrev:
Sam skrev:
apbot skrev:sam vad e det du uppdaterat ? :
ser inget nytt
kontroll skrev:Såg nu att de va för lite intresses för den jag hade beställt, LY-CIG 14D, och att den därför inte kommer me..
Så kan ni ändra det till en LY-CIG 14E istället på mig?
Sam skrev:Du fixar det när du betala in. Skriv bara vilket det skall bli och betala det "rätta" beloppet i din beställning.
Sam skrev:Vi "amatörer" kan ta det lungt Det som kommer i slutändan när allt är betalt får vi se. DEt kan finnas några som får kanske bara 5 i stället för 15, men tiden visar när alla har betalt.
Mika skrev:när man redan betalt.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |