Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.

Robban_R1

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2004
Ort
Tidaholm
Hoj
Kawasaki ZX6R -95
Ursäkta mig nu.
Tänker inte tjata - Bara fråga. :)

Jag tänker betala via min Internetbank , räcker det då med att skriva namn , person nr , färg , modell , telefon nr , adress.

Kvitto ? = räcker det med att ta en skärmdump, är det godkännt ?

Hoppas MAC eller SAM ser detta och svarar.

Mvh
Robert
 

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Robban Gpz600R skrev:
Ursäkta mig nu.
Tänker inte tjata - Bara fråga. :)

Jag tänker betala via min Internetbank , räcker det då med att skriva namn , person nr , färg , modell , telefon nr , adress.

Kvitto ? = räcker det med att ta en skärmdump, är det godkännt ?

Hoppas MAC eller SAM ser detta och svarar.

Mvh
Robert

När du har betalat, så kan du kolla dina gamla transaktioner. Tryck då på SAM:s Bg. nr. där har du ett alldeles utmärkt och godkänt kvitto du kan skriva ut!
 

Coola Ola

Guest
Robban Gpz600R skrev:
Ursäkta mig nu.
Tänker inte tjata - Bara fråga. :)

Jag tänker betala via min Internetbank , räcker det då med att skriva namn , person nr , färg , modell , telefon nr , adress.

Kvitto ? = räcker det med att ta en skärmdump, är det godkännt ?

Hoppas MAC eller SAM ser detta och svarar.

Mvh
Robert

Egentligen räcker det med namn och personnr när du betalar. Övrig info skickar du tillsammans med vilka hojar du ska ha, vilken färg, din adress, tel nr och var du hämtar ut hojen. PM:a dock inte förrän på måndag då Sam inte kommer hem förräns då. All info finns dock på www.cuihan.com
 

Skorpan

Guest
Blondie skrev:
Så om nu alla kan sluta lipa över några kronor hit o dit.

O resten kan fatta inga mer pm

så röstar vi på Ravetrancers nya nick


A. Willy
B. Moby Dick

Swedie får ändra sen :rofl
A. Willy
B. Moby Dick
C. Griseknoa
 

NOBY

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sthlm
Hoj
motorynka
Blondie skrev:
Fan sluta lipa o hämta skiten själv istället!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kocko

100spänn va e det en pizza o en bärs.............

Har du inte råd med det skit i o köpa skiten!!!!!!!! :fatta!

Men ta o skola upp dig lite eller något... här skriver jag då jag ser ingen mening att betala det dubbla för frakt och passar det alla att göra det så vad e problemet ...samt att det finns folk som beställt fler än 1 hoj .... :kocko

WebSpy: E din transport försäkrad på något sätt från götet till Sthlm?

//Noby
 

jimmib

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2004
Ort
STOCKHOLM
Hoj
ZZR
Inte så många på betalda listan!

Verkar som det kommer ta sin tid att fylla listan med betalda, nu finns ju bara typ 70st, då kanske det blir lite plats över till oss som inte hann beställa från början!!
 

Leon

-TLS-
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Nyköping
Hoj
VTR 1000
jimmib skrev:
Verkar som det kommer ta sin tid att fylla listan med betalda, nu finns ju bara typ 70st, då kanske det blir lite plats över till oss som inte hann beställa från början!!

Om du läser hela tråden så kanske du kan läsa att SAM inte kommer att uppdatera listan förrän på Måndag...
 

zacka

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2004
Ort
sthlm
Hoj
mini moto
Webspy
Är lasten försäkrad från Götet till Sthlm ?
har nämnligen 2st G2 ´or i lastbilen som är betalda o vill gärna inte förlora de
(ifall det händer nåt)

..//zacka
 

matte_r6

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2003
Ort
örebro
Hoj
Yamaha YZF R6-99
En Fråga. Får man köra med dessa hojjar vart man vill här hemma? i stan och sådanna grejjer... synd att man misade detta skulle varit kul att ha en till leksak hemma... :(

Mvh Matte
 

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Malmö
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
matte_r6 skrev:
En Fråga. Får man köra med dessa hojjar vart man vill här hemma? i stan och sådanna grejjer... synd att man misade detta skulle varit kul att ha en till leksak hemma... :(

Mvh Matte

Det får man inte, länsman kölhalar dig ifall du susar om dem med en sådan här.

EDIT: Det smäller DIREKCT!!! ;)
 
Last edited:

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
zacka skrev:
Webspy
Är lasten försäkrad från Götet till Sthlm ?
har nämnligen 2st G2 ´or i lastbilen som är betalda o vill gärna inte förlora de
(ifall det händer nåt)

..//zacka


frakten är försäkrad av åkeriet som kör mellan gbg o sthlm

är 100:- för dyrt kan ni medela dom som har lagret i GBG att ni hämtar där istället......
 
Last edited:

Dukem

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2004
Ort
Tyresö
Hoj
DukeII
:confused: Nu när jag började få lite koll på minimotobeställningen så börjar jag tveka igen. Först så var det en 20 fotare som gällde som rymmer 110st G14E, vilket resulterade i att beställningslistan stannade vid 113. Sen snackades det om två 20 fotare och nu är vi uppe i 228st. Då en 20 fotare rymmer 50st CIG083:eek:r så är nog det nog snart dax att gå in på nummer fyra. Det är ju en salig blandning så frågan är ju om de 228 får plats i 3 containers(har inte räknat på de =) ). Det är väl Therudeboy som är chef, och chefar på kirres.se. Skulle vara finfint om det som verkligen gäller står på den sidan. Jag har säkert missat något för det är ingan annan som nämnt detta. please, enlighten me :)
 

wima

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
ZX-10R
Dukem skrev:
:confused: Nu när jag började få lite koll på minimotobeställningen så börjar jag tveka igen. Först så var det en 20 fotare som gällde som rymmer 110st G14E, vilket resulterade i att beställningslistan stannade vid 113. Sen snackades det om två 20 fotare och nu är vi uppe i 228st. Då en 20 fotare rymmer 50st CIG083:eek:r så är nog det nog snart dax att gå in på nummer fyra. Det är ju en salig blandning så frågan är ju om de 228 får plats i 3 containers(har inte räknat på de =) ). Det är väl Therudeboy som är chef, och chefar på kirres.se. Skulle vara finfint om det som verkligen gäller står på den sidan. Jag har säkert missat något för det är ingan annan som nämnt detta. please, enlighten me :)
Du är i fel tråd.
 

marcus nilsson

Sommaren är här
Gick med
22 Jun 2003
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 640 sm, kinaminimoto
Men alla som skickar pm då de har ju inte skickat in nåt?du kan ju beställa, låta bli betala och sen hämta din minimoto med uppvisande av leg! Eftersom en del har betalat med iban nr så måste du ha ditt kvitto med dig när du hämtar din cykel/ar
Chefen Alabama skrev:
Det var ett jefla tjat om kvitton. Har man skrivit sitt personnummer som medelande på betalningen är ju kvitton helt överflödiga eftersom man löser ut sin hoj mot uppvisande av leg...
 

Loterus

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Södertälje
Hoj
snart
marcus nilsson skrev:
Men alla som skickar pm då de har ju inte skickat in nåt?du kan ju beställa, låta bli betala och sen hämta din minimoto med uppvisande av leg! Eftersom en del har betalat med iban nr så måste du ha ditt kvitto med dig när du hämtar din cykel/ar

men dom checkar ju så klart av att du har betalat in genom att kolla om pengarna har kommit till kontot.. och först då kommer du med på betalt listan.. och om du sedan är med på betalt listan och vill hämta ut din hoj så räcker det väl att bara visa legg..
 

SFB

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Lund
Hoj
Hojen såld! Ekonomisk kris
Är det för sent att vara med på beställningen?? Och NEJ jag orkar absolut inte läsa igenom hela denna tråd!!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top