Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.

GlennB

Teases and Dares
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sthlm
Hoj
GSX1100 Brööl edition, yamaha MR50 och Kinamoppe.
Kawwa skrev:
VA ! Gör dom inte strippen på låga 11:eek:r !! :D

Hallå 3,5 hk, det är leksaker vi beställer inga "riktiga" minimotos. Men med lite enkla moppeknep så har man säkert en 6 hästars motor, samma som på de som dom hyr ut och det räcker för att latja lite på en minimotobana.

Jag håller med, fan vad folk gnäller!

SJÄLVKLART är dom asslöa om man jämför med vad folk kör normalt här, över 80% lär ju ha en MC med över hundra kusar, vad förväntar man sej av en 49cc motor i originalskick ?

Jag ser dessa som leksaker som är roliga mycket pga deras storlek.

F.ö finns jag med på "betalada" listan nu, happy happy joy joy :)
 

Silverstone

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2004
Ort
växjö
Hoj
honda
skickas beställningen denna veckan till kina
så vi sätter dom i arbete, vill se hojarna på båten så snabbt som möjligt
 

Fazer

Medlem 191
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Min Italienska älskarinna
Vadå!
Köra med dem? :confused: Jag ska ha min i bokhyllan, fast risken finns. Att man tar en sväng till macken, för att handla tidningen :banana . Är mest orolig att ungarna ska ta och leka med den, när man inte är hemma :mad:
 

GlennB

Teases and Dares
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sthlm
Hoj
GSX1100 Brööl edition, yamaha MR50 och Kinamoppe.
Fazer skrev:
Vadå!
Köra med dem? :confused: Jag ska ha min i bokhyllan, fast risken finns. Att man tar en sväng till macken, för att handla tidningen :banana . Är mest orolig att ungarna ska ta och leka med den, när man inte är hemma :mad:

Hmm, om DIN pappa hade haft en fungerande minimc hemma när du var liten, hade du tjuvlånat den och kört med då ? ..tänkte väl det ;)
 

VFR800VTEC

Galning
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Linköping
Hoj
1999,BMW K1200RS
Sam skrev:
Uppdaterat på

www.cuihan.com

Det som står på betalda listan är de som BANKEN har rapporterat till mig. Det dröjer upp till 4 arbetsdagar innan jag har kvitton framför mig. Räkna med att komma upp samma kväll.

Har du betalat över INTERNET, fixa ett kvitto genom banken så jag kan lägga dig på listan.

Ungefär 150 personer har rapporterats till mig genom bankerna. DEt har kommit in ungefär 850 000:- kronor totalt till konton. Intresset var från början c. 550 CIG14 = 1 mille plus c.100 andra hojar till ett värde av c. 250 000:-

Det visar att c 70% av de första intresserade har betalat för sina hojar. Det innebär att vi möjligen tar in fler intresserade för att fylla containers. :tummenupp


Har förstått att det finns någon reservlista om det nu är så att man måste försöka fylla ut en kontainer. Vore det inte en idé att först erbjuda dom som redan betalat om nu någon känner att man vill köpa någon mer hoj. Tänkte bara att har man betalat för det man beställt nu är nog sanolikheten ganska stor att betalar om man lägger till ytterligare någon hoj eller hojar? Vore ju lite dumt om man nu tar reservlistan och upptäcker att bara ca 70 % av dom betalar, ytterliggare reserver som måste in osv. Kan ta ett tag eftersom banken tar lite tid på sig också...
 

VFR800VTEC

Galning
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Linköping
Hoj
1999,BMW K1200RS
Fazer skrev:
Vadå!
Köra med dem? :confused: Jag ska ha min i bokhyllan, fast risken finns. Att man tar en sväng till macken, för att handla tidningen :banana . Är mest orolig att ungarna ska ta och leka med den, när man inte är hemma :mad:


Jag har samma problem som dig. Har lite ågren dock. Inser nu att jag borde nog köpt en till, eller rent av två hojar till. Två för barnen att tjuvåka på och en som kan få stå orörd i bokhyllan.
 

Chefen Alabama

Nu i delar!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Bläjd -96, dynokit, helsystem Termignoni, K&N
GlennB skrev:
Här är en ebayannons där killen har riktigt stora bilder på en G2'a

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3695828365

Riktigt snygga, även om man ser att byggkvaliteten verkar lite tafflig, kolla fästet för batteriet tex.
Svetsarna var väl inte direkt i toppklass men vem bryr sig. Det blir att svetsa dit några extra plattjärn om det spricker.
Mycket pryla för pengarna iaf... :tummenupp
 

GlennB

Teases and Dares
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Sthlm
Hoj
GSX1100 Brööl edition, yamaha MR50 och Kinamoppe.
Ja jag håller med, mycket för pengarna, och svets har man ju så det är bara att förstärka alltefterssom det går sönder..

Och pajar motorn så lär jag försöka mecka dit en normal japansk motor istället, typ moppe eller cross :)
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Sam, om vi behöver fler som beställer kan vi som betalat en hoj få beställa en eller några till isf? måste erkänna att jag också vart sugen på att få köpa en till... :)
 

Cartis

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Lite smått och gott
Jag och mina kompisar (2 till) är intresserade, men jag märker att vi är sena ute, det finns ingen chans att vi också skulle få beställa..? Eller är det 100 % spikat försent, sam sa ju nåt om att bara 70 % hade betalat, får vi vara med på beställningen betalar vi så fort det bara går!

MVH
Cartis
 

Stolten

Team Starköl Racing
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
Husaberg 570
Jag vill ha 2 st blå om inte priset överstiger 2500 st!
har inte fått nått grepp om hur allt fungerar eftersom tråden är 103 sidor lång!!!! Skicka gärna ett PM till mig någon som är inbalndad i det hela eller kan förklara något för mig! Hjälp!
 

spoon

Lucky 7's
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Sundbyberg
Hoj
Airbus 321
Stolten skrev:
Jag vill ha 2 st blå om inte priset överstiger 2500 st!
har inte fått nått grepp om hur allt fungerar eftersom tråden är 103 sidor lång!!!! Skicka gärna ett PM till mig någon som är inbalndad i det hela eller kan förklara något för mig! Hjälp!


Försent. inga mer beställningar just nu. eventuelt till våren.

www.cuihan.com
 

Krigge

Taliban och kapitalist
Gick med
6 Mar 2003
Ort
STENUNGSUND
Hoj
Gixxer 1000
Hej!
Jag är dum i huvudet och blind samt jävligt lat så jag orkar inte läsa sista inlägget eller klicka tillbaka nån sida för att försöka hitta info om det är försent att beställa.
Kan man beställa fortfarande?
 

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Krigge skrev:
Hej!
Jag är dum i huvudet och blind samt jävligt lat så jag orkar inte läsa sista inlägget eller klicka tillbaka nån sida för att försöka hitta info om det är försent att beställa.
Kan man beställa fortfarande?
Nej, du får inte beställa, det e för sent FÖR 15624654 GÅNGEN!!!!!!!

Nästa gång kan du bläddra några sidor tillbaka istället för att fråga om du skall göra det, din late fan:)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top