Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
Enstånkor
Är kvar i garaget och blir kvar ett tag till. Solen skiner, ha en trevlig åktur.

Gick med
29 Sep 2007
Hoj
NC30
På lördag ser det ut att bli bra väder, någon som är sugen att köra lite då? Eftersom det blir min första riktiga tur för i år så håller jag gärna ner tempot lite grann.:)

and

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2011
Hoj
2017, Yamaha MT-09
På lördag ser det ut att bli bra väder, någon som är sugen att köra lite då? Eftersom det blir min första riktiga tur för i år så håller jag gärna ner tempot lite grann.:)

Kommer förmodligen haka på om skinnstället går att laga på plats hos Lellesmc men jag kommer inte vara hemma förräns runt tre. Annars så kommer jag vara hojlös i en vecka :'(.

SuperTed

SDK #4694
Gick med
24 May 2008
Hoj
2004, ZX10R
Jag tar gärna en tur både lördag och söndag. Dock är mitt ställ på lagning med, det ska vara klart 14.00 på lördag. Så tar gärna en tur direkt efter om det funkar för någon som är intresserad av sällskap. Tror jag har minst 1 till som gärna hakar på en tur i avrostningstempo.

Gick med
29 Sep 2007
Hoj
NC30
Härligt! Tid och plats kan ju bestämmas under morgondagen, håller mig dock gärna på norrsidan eftersom vägminnet också är lite rostigt.

(Hoppas bara att inte hojen strular nu)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Alla skyller på att deras ställ är trasiga o ska lagas men egentligen tror jag ni håller på och syr i kilar på sidorna för att ni ätit för mycket godsaker i vinter. :krama

SuperTed

SDK #4694
Gick med
24 May 2008
Hoj
2004, ZX10R
Härligt! Tid och plats kan ju bestämmas under morgondagen, håller mig dock gärna på norrsidan eftersom vägminnet också är lite rostigt.

(Hoppas bara att inte hojen strular nu)

Norr eller söder spelar ingen roll för mig. Jag har bäst koll på södersidan, men åker därför gärna norr och kanske lär mig nått nytt.

Alla skyller på att deras ställ är trasiga o ska lagas men egentligen tror jag ni håller på och syr i kilar på sidorna för att ni ätit för mycket godsaker i vinter. :krama

:tummenupp

Last edited:

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
Även jag är sugen på att rasta cferäcern på lördag.

Jag föreslår samling vid donken upplands väsby (glädjen) kl 14:00. Då lär solen ha hunnit torka upp morgonfukten från vägarna samtidigt som det finns gott om tid till själva körningen. Roslagen är mitt hem när det kommer till hojåka så räkna med smärtfri navigering och roliga småvägar i mängder! :)

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Ska försöka hinna dit, ska till Märsta först på drop-in besiktningen och få hojen godkänd först;).

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras