Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

På lördag ser det ut att bli bra väder, någon som är sugen att köra lite då? Eftersom det blir min första riktiga tur för i år så håller jag gärna ner tempot lite grann.:)

På lördag ser det ut att bli bra väder, någon som är sugen att köra lite då? Eftersom det blir min första riktiga tur för i år så håller jag gärna ner tempot lite grann.:)

Kommer förmodligen haka på om skinnstället går att laga på plats hos Lellesmc men jag kommer inte vara hemma förräns runt tre. Annars så kommer jag vara hojlös i en vecka :'(.

Jag tar gärna en tur både lördag och söndag. Dock är mitt ställ på lagning med, det ska vara klart 14.00 på lördag. Så tar gärna en tur direkt efter om det funkar för någon som är intresserad av sällskap. Tror jag har minst 1 till som gärna hakar på en tur i avrostningstempo.

Härligt! Tid och plats kan ju bestämmas under morgondagen, håller mig dock gärna på norrsidan eftersom vägminnet också är lite rostigt.

(Hoppas bara att inte hojen strular nu)

Alla skyller på att deras ställ är trasiga o ska lagas men egentligen tror jag ni håller på och syr i kilar på sidorna för att ni ätit för mycket godsaker i vinter. :krama

Härligt! Tid och plats kan ju bestämmas under morgondagen, håller mig dock gärna på norrsidan eftersom vägminnet också är lite rostigt.

(Hoppas bara att inte hojen strular nu)

Norr eller söder spelar ingen roll för mig. Jag har bäst koll på södersidan, men åker därför gärna norr och kanske lär mig nått nytt.

Alla skyller på att deras ställ är trasiga o ska lagas men egentligen tror jag ni håller på och syr i kilar på sidorna för att ni ätit för mycket godsaker i vinter. :krama

:tummenupp

Last edited:
Även jag är sugen på att rasta cferäcern på lördag.

Jag föreslår samling vid donken upplands väsby (glädjen) kl 14:00. Då lär solen ha hunnit torka upp morgonfukten från vägarna samtidigt som det finns gott om tid till själva körningen. Roslagen är mitt hem när det kommer till hojåka så räkna med smärtfri navigering och roliga småvägar i mängder! :)

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick