Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

prsk

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2012
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R 600 -04
Ta det lugnt på vägen dit ni som kommer norrifrån, såg på Waze att polisen står ca 3-400 m norr om donken. Däremot står det inget om hur länge dom varit där osv så.. Better safe than sorry kanske :)
 

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Norrort
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Såg dom åxå .... klarade mig från å bli stoppad iaf , kom från "fel håll" :hej

(verkar vara en blåskoll,syntes inte till nån radar tomte som tur var :crash )
 

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Hamamatsu
Tack för en riktigt schysst tur. Synd att mitt bakdäck skulle plocka upp en skruv dessvärre, dock kom jag hem utan problem som tur var. Hoppas att ni hade en fortsatt trevlig tur efter att jag vek av.

Stort tack till dig i den blåa 6:an som stannade när jag fick problem, och till dig med den varma hoodien som du erbjöd att låna ut. Tack för ciggen likväl! :D
 

SuperTed

SDK #4694
Gick med
24 May 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2004, ZX10R
Tack för en riktigt schysst tur. Synd att mitt bakdäck skulle plocka upp en skruv dessvärre, dock kom jag hem utan problem som tur var. Hoppas att ni hade en fortsatt trevlig tur efter att jag vek av.

Stort tack till dig i den blåa 6:an som stannade när jag fick problem, och till dig med den varma hoodien som du erbjöd att låna ut. Tack för ciggen likväl! :D

Ja trist att du inte kunde haka på hela turen. Blev 25mil för min del allt som allt. Är bra mör i kopplingshanden nu vill jag lova. Vädret kunde inte varit bättre, men gärna lite varmare.. Blir dubbla underställ i morgon och något buff-liknande, får se vad jag hittar hemma. Inte kul att frysa på bågen hur bra vägarna än är.

Lycka till med bakdäcket nu och fixa det fort så det blir mer köra!
 

hubbz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2012
Ort
Märsta
Hoj
2008 Kawasaki ZX-10r; 1997 Kawasaki ZX-9r Ninja
Självklart ställer man upp, Alex :krama
Skönt att det gick bra för dig att åka hem!
Bara kränga på nytt gummi och inte sikta på spiken framöver :p
Lycka till med kortet BTW :tummenupp
 

prsk

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2012
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R 600 -04
Trevlig tur idag! Minst sagt oklart med grus och gupp i början men det löste sig :)
Några här som ska ut imorgon?
 

SuperTed

SDK #4694
Gick med
24 May 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2004, ZX10R
Trevlig tur idag! Minst sagt oklart med grus och gupp i början men det löste sig :)
Några här som ska ut imorgon?

Vi är 3st som ska köra en tur mot södra sidan. Startar 11.30 typ från Gröndal/Liljeholmen. Du kan haka på om du vill. PMa mig så får du numret.
 

Kyokushin

Ny medlem
Gick med
31 Aug 2012
Ort
Hägersten
Hoj
Zx10r 2011
Liljeholmen hittar tom jag :) de e mkt kanske å eventuellt på denna modellen. Vart på Liljeholmen, kommer om jag kommer loss
 

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Hamamatsu
Till er som är sugna, kika gärna förbi O`Learys vid Norrmalm, Hulmegården, på Regeringsgatan runt 20:00 för MotoGP, racet börjar 20:30. Ni behöver inte anmäla er utan bara dyka upp, ta gärna med en vän eller två. Jag har bokat flera bord och det finns en god tillgång på Tv-apparater, så om vi blir ett gäng slipper vi trängas. Har ni frågor kan ni ställa dem här, i MotoGP 13-tråden under Stockholmsforumet eller dra iväg ett PM till mig.

Välkomna!
 
Last edited:

Maverickgoose

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jun 2011
Ort
Roslagen
Hoj
Ja
Ser ut att vara aningen mer problem än tandhatten denna gång?

Egentligen är det samma problem, typ....
Samma problem som förra säsongen, men nu har jag tröttnat och då var det bara och riva och ta fram den tjocka plånboken (tillhörande "jag lägger för mycket pengar på den här pråmen").

Nu är förgasarna och allt tänd/gnistrelaterat genomgång. Nästa sak på listan är soppakranen.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top