Gruppkörning Stockholm i lugnt tempo

Ta det lugnt på vägen dit ni som kommer norrifrån, såg på Waze att polisen står ca 3-400 m norr om donken. Däremot står det inget om hur länge dom varit där osv så.. Better safe than sorry kanske :)

Såg dom åxå .... klarade mig från å bli stoppad iaf , kom från "fel håll" :hej

(verkar vara en blåskoll,syntes inte till nån radar tomte som tur var :crash )

Tack för en riktigt schysst tur. Synd att mitt bakdäck skulle plocka upp en skruv dessvärre, dock kom jag hem utan problem som tur var. Hoppas att ni hade en fortsatt trevlig tur efter att jag vek av.

Stort tack till dig i den blåa 6:an som stannade när jag fick problem, och till dig med den varma hoodien som du erbjöd att låna ut. Tack för ciggen likväl! :D

Tack för en riktigt schysst tur. Synd att mitt bakdäck skulle plocka upp en skruv dessvärre, dock kom jag hem utan problem som tur var. Hoppas att ni hade en fortsatt trevlig tur efter att jag vek av.

Stort tack till dig i den blåa 6:an som stannade när jag fick problem, och till dig med den varma hoodien som du erbjöd att låna ut. Tack för ciggen likväl! :D

Ja trist att du inte kunde haka på hela turen. Blev 25mil för min del allt som allt. Är bra mör i kopplingshanden nu vill jag lova. Vädret kunde inte varit bättre, men gärna lite varmare.. Blir dubbla underställ i morgon och något buff-liknande, får se vad jag hittar hemma. Inte kul att frysa på bågen hur bra vägarna än är.

Lycka till med bakdäcket nu och fixa det fort så det blir mer köra!

Självklart ställer man upp, Alex :krama
Skönt att det gick bra för dig att åka hem!
Bara kränga på nytt gummi och inte sikta på spiken framöver :p
Lycka till med kortet BTW :tummenupp

Trevlig tur idag! Minst sagt oklart med grus och gupp i början men det löste sig :)
Några här som ska ut imorgon?

Till er som är sugna, kika gärna förbi O`Learys vid Norrmalm, Hulmegården, på Regeringsgatan runt 20:00 för MotoGP, racet börjar 20:30. Ni behöver inte anmäla er utan bara dyka upp, ta gärna med en vän eller två. Jag har bokat flera bord och det finns en god tillgång på Tv-apparater, så om vi blir ett gäng slipper vi trängas. Har ni frågor kan ni ställa dem här, i MotoGP 13-tråden under Stockholmsforumet eller dra iväg ett PM till mig.

Välkomna!

Last edited:
Ser ut att vara aningen mer problem än tandhatten denna gång?

Egentligen är det samma problem, typ....
Samma problem som förra säsongen, men nu har jag tröttnat och då var det bara och riva och ta fram den tjocka plånboken (tillhörande "jag lägger för mycket pengar på den här pråmen").

Nu är förgasarna och allt tänd/gnistrelaterat genomgång. Nästa sak på listan är soppakranen.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick