gthyni
Está demasiado frío!
Dino Velvet skrev:Ducati är inte V-twin. Det är L-Twin
Och en HD har en A-twin om man vänder den upp och ner.
Dino Velvet skrev:Ducati är inte V-twin. Det är L-Twin
Svess skrev:Bästa v-twinen Suzuki SV1000S med leovince system samt kn-filter inte många som hänger med i starten.
2fast4hjo skrev:FZR 1000 och gsx r 1000 typ
(0-400 sv 1000 =11.4. FZR 1000 -93= 10,4 samt gsxr 1000 01-02 10,7...först 03 är gsx r 1000 nere på 10,4. Källa bike beg-guide 2005.
Våran skönhet som var i ägo i en månad.
Hm..släng på powercommander på sv:n om du nu har KN-filter så blir det ännu bättre.
CaféRacer skrev:tror mycket väl att sv 1000 tar gixxer 1000 dom första metrarna, det var ju trots allt "i starten" som han skrev! 402 meter är fan inte "i starten"!
Skulle tippa att Sv:n skulle leda den första biten (STARTEN) och sen skulle gixxer:n dra förbi och vinna över mållinjen efter 402 meter (INTE I STARTEN) !!
2fast4hjo skrev:Nu var det just en gsx r 1000 som vi skaffade efter sv:n så svaret är nej.
emullo skrev:Spela roll... Nu ÄR det såhär, det beror helt på vem som sitter i sadeln.
Erfarenhet, någon som tränat på starter, vågar gaaza mycket.
2fast4hjo skrev:Nu var det just en gsx r 1000 som vi skaffade efter sv:n så svaret är nej men så beror det ju mycket på föraren.
2fast4hjo skrev:Där var du snabb..upp och läs
Zee skrev:Gasavslag på dessa hojar låter som helvetet självt gurglar efter luft!
2fast4Some skrev:Varför tror du att jag bara hade sv:n i en månad.
emullo skrev:Ducati är smal andra fet, Ducati skramlar lite mer, sps låter bäst ..
IO skrev:Men komma och säga att en SPS låter bäst måste jag bestämt skicka länkar till ljudet från 998 F02 (RS)
QUOTE]
I just experienced an eargasm...
IO skrev:Men komma och säga att en SPS låter bäst måste jag bestämt skicka länkar till ljudet från 998 F02 (RS)
Högerklicka och "spara som"
998F02 START - MESSA IN MOTO 998F02
BAYLISS AND XAUS START/FINISH STRAIGHT
_basse_ skrev:Tävlar du i starter?
PS. Millen är smal!!
2fast4hjo skrev:FZR 1000 och gsx r 1000 typ
(0-400 sv 1000 =11.4. FZR 1000 -93= 10,4 samt gsxr 1000 01-02 10,7...först 03 är gsx r 1000 nere på 10,4. Källa bike beg-guide 2005.
Våran skönhet som var i ägo i en månad.
Hm..släng på powercommander på sv:n om du nu har KN-filter så blir det ännu bättre. Det är väl inte leo vincesystem på din bifogade bild
2fast4hjo skrev:Nu var det just en gsx r 1000 som vi skaffade efter sv:n som var efterföljaren till våran dåvarande FZR så dessa hojar har vi erfarenhet av så svaret är nej men så beror det ju mycket på föraren.
Men visst har sv;n ett grymt acc. .
Edit..så klart jag vet att det var starten han menade men sifforna kan ju vara intressanta ändå (om man vill jämföra)
Svess skrev:En v-twin maskin börjar ladda vid ca 2000/2500 rpm
Svess skrev:Alltid! sedan gillar vi inte skåningar
_basse_ skrev:Nä.....vi e ju ett speciellt släkte....
Men jag gillar v-twin precis som du, så något gemensamt har vi
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |