Har inte tagit några bilder på GIPro:n men jag har monterat den under varvräknaren iallafall. I mitten sitter GPS:en så där är det ju fullt.
Körde 208 mil i början på veckan... ner till Borlänge och hem.
60% regn, 20% mulet och 20% sol.
Jisses vilka fina vägsnuttar vi hittade... synd att det var så blött bara.
Jag och grannen (kör gsxr 750 SRAD) gjorde en sjysst rutt med hjälp ac SMC:s hojkarta och Garmin Mapsource. Underbar pryl att ha på resa den där Zumo:n.
Dag ett 83mil Kalix-Bollnäs. Hotell.
Dag två upp till Östersund via Borlänge där grannen hade en anställningsintervju.
Kom fram vid 23 tiden efter att konstant ha kört i regn hela dagen och det blåste och var svinkallt... hotellet hade inte bastun på och kunde inte tänka sig att slå på den heller. Så då slipper de i fortsättningen ha mig eller grannen som gäster.
Sista dagen klippte vi inlandsvägen över Lycksele och Piteå för att landa hemma vid 19 tiden.
Noterat under resan var att hantagsvärmare är bra och köper man ***tex allväderställ billigt så blir man blötare än jag som körde i skinn.
Och så stämmer INTE Touringbutikens GPS koordinater på deras hemsida... vi körde 800m BLÖT grusväg innan vi fattade det.
Satan så skitig hojen blev.
Grattis till hojköpet Cantona!
Är du ute och glider norrut så HOJta till!
Bara 20 mil frås sctaan till Kalix.
Bilder vill vi också se.
Nästa mod på min är nog att fimpa PAIR systemet... måste bara göra köket klart och måla ett hus innan.