Lägger man upp bilder på sin kraschade hoj får man nog räkna med att folk vill veta mer.Hans1 skrev:2481667Ett pågående försäkringsärende ska väl inte diskuteras här ?? Där icke inblandade har åsikter om vad som orsakade olyckan! Diskutera gärna ramproblem .
Skönt med lite vettig inputBrInK skrev:2481709jag har en mc verkstad i malmö... ....den första hojen har varit kraschad 4ggr på 800 mil.så jag tror dessa hojarna klarar minst lika mycket stryk som alla andra sporthojar där ute och det finns helt säkert andra hojar/märken på marknaden med defekter på ramen som skulle ge liknande fel men dom har bara inte tagits upp eller blivit upptäckta än.../brink
lema skrev:2481982köp honda så slipper ni alla problem.
Problemet är att det faktiskt finns de som gått av FÖRE kraschen precis som du skriver.Fürstenhoff skrev:2481134......
Så tre ramar som gått av EFTER en vurpa kan inte vara sjukt -dock är en ram som gått sönder UTAN en vurpa garanterat 1 ram för mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
/Fürstenhoff.
Jag känner till 3 st fall worldwide och inte vid något av dessa tillfällen har det funnits några bevis för att ramen skulle ha gått av före kraschen.R1 wannabe skrev:2488163Problemet är att det faktiskt finns de som gått av FÖRE kraschen precis som du skriver.
sandstream skrev:2211111Och jag skulle inte ens våga köra en gammal Yamaha
Självklart kan det vara så.sandstream skrev:2488380Jag känner till 3 st fall worldwide och inte vid något av dessa tillfällen har det funnits några bevis för att ramen skulle ha gått av före kraschen.
Det föraren säger och sanningen är inte alltid samma sak och media hjälper som bekant gärna till med att få det lite mer spektakulärt än vad det egentligen är.
kraschandburn skrev:2493233>Hehe.... Här klagar alla på att Suzuki skulle vara livsfarlig pga att ramen är dålig. Tänk istället hur många som kör på djur, punktering, rullgrus osv och räkna sen in hur stor risken är för ett ram ras!!
TouchéTwo stroke man skrev:2495369Ja, visst är dom fåniga! Va fan spelar väl ingen roll om man kör berusad heller!? Risken är ju ändå så stor att man blir påkörd av en bil.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |