Det slänger vi på då ja! ja det finns ju i Landskrona för en 12hundring så får la bli ett sådant! nån som vet var man hittar framskärm i kolfiber i sverige?
http://www.pureracingparts.se/
gå in där.. finns en del till bra priser.
Det slänger vi på då ja! ja det finns ju i Landskrona för en 12hundring så får la bli ett sådant! nån som vet var man hittar framskärm i kolfiber i sverige?
En liten fundering kring mätartavlan på en gsx-r 1000.
Är det samma på -05 -> -08:a?
T ex. Skulle jag kunna ha 06:ans tavla på en 08:a hoj?
Jag tycker de ser likadana ut..
R1????? Stackare... du fick alltså inge bra från bolagetJag har en power commander till suzuki gsxr 1000 k7/k8 som jag vill sälja. vill ha 1700kr för den. Är ca 4 månader gammal, funkar perfekt!
kolla annons!
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=22340
Frågan redan besvarad ett antal ggr i denna tråd... med fina bänkningskurvor och subjektiva "känns i byxan" commentsFrågor ang katersättningsrör: Bara att hänga på eller måste man bänka eller nåt? Blir inte fel motstånd och grejer? Blir ljudet annorlunda? Är det lönt?
Mvh Anders
Avgassmällar.
Monterade KN filter och katt ersättare på min K7a. Original burkar på den. Får nån gång ibland avgaspoffar vid hastiga avslag. Nått att bry sig om?
Vad gör den slangen och får det några andra effekter förutom att poffarna försvinner?
O hur långt har din rullat? hur länge har de där varit aktuellt?Nu är det klart att jag skall få min ISC-ventil, dvs tomgångsregulatorventilen och hela ECM-styrdonet utbytt på garanti. Felsymptomen har varit höga tomgångsvarv vid start vid ett antal tillfällen som kunnat avhjälpas genom omstart vid alla tillfällen utom vid ett då det först hjälpte efter ca 10 omstarter.
Den nuvarande ISC-ventilen möjliggör tomgångsvarv på över 5000rpm och den nya skall enl uppgift vara ändrad och då även möjliggöra ett maxvarvtal på 2000rpm. Det man skall tänka på vid detta byte av ECM är att man måste ta med sig båda nycklarna då dessa måste kodas mot den nya ECM:en och då måste det vara två nycklar. I USA har tydligen alla 07r kallats in men så verkar inte vara fallet i Sverige.
Detta är precis det enda jag haft problem med på en annars mycket trevlig hoj
O hur långt har din rullat? hur länge har de där varit aktuellt?
Plugga igen pair slangen som går från luftburken så blir du av med smällarna.
Fäll inte ut dem baraNågon som har ett par skjutspinnar liggandes som Jag kan få tjöpa? Jag skulle hämskt gärna vilja tjöpa ett par skjutspinnar.
Fäll inte ut dem bara
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=190807
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |